ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μόνο 8% των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων διαθέτει ιστοσελίδα

12:16 - 09 Μαρ 2016 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Μόνο 8% των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων διαθέτει ιστοσελίδα
Ανεπηρέαστες από την οικονομική κρίση φαίνεται ότι είναι οι επιχειρήσεις τουρισμού που έκαναν διαδικτυακή στροφή.

Η ανάπτυξη των εταιρειών, που δραστηριοποιούνται διαδικτυακά εμφανίζει πρωτοφανή αυξητικά ποσοστά παρά το γεγονός ότι διακοπές με ένα κλικ προσφέρει μόλις το 8% των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google το 38% των πωλήσεων στην Ευρώπη πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου, καταδεικνύοντας ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις αφήνουν αναξιοποίητη μια τεράστια ευκαιρία. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με την Google, οι αναζητήσεις με τη φράση «ταξίδι στην Ελλάδα» που έγιναν μέσω κινητών συσκευών (smartphones ή tablets) κατέγραψαν αύξηση 72% τη χρονιά που πέρασε.

Πωλήσεις ρεκόρ σημείωσαν το 2015 η airtickets.gr αλλά και η e-travel.gr που τζιράρει ετησίως 380 εκατ. ευρώ.

Αντιστοίχως η εταιρεία online ενοικίασης σκαφών αναψυχής Incrediblue, εξαπλασίασε τις πωλήσεις της αυξάνοντας παράλληλα το στόλο της στα 300 σκάφη, από 100 που διατηρούσε.

Το 83% όσων αναζητούν κατάλυμα και το 91% εκείνων που ψάχνουν αεροπορικά εισιτήρια ξεκινούν από την οθόνη τους.  

Όσον αφορά στις υπηρεσίες διακοπών που ψάχνουν οι χρήστες του διαδικτύου, η συχνότερη αναζήτηση αφορά καταλύματα (48%), αεροπορικά εισιτήρια (20%) και έτοιμα πακέτα διακοπών (20%). Τον κατάλογο συμπληρώνουν οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων με μόλις 5%, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια (3%), οι δραστηριότητες (3%) και οι ενοικιάσεις σκαφών αναψυχής με 1%.

Άγγλοι, Γερμανοί και Ιταλοί πάντως είναι αυτοί που περισσότερο απ' όλους αναζητούν πληροφορίες για την Ελλάδα στο διαδίκτυο. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι χρήστες από τις ΗΠΑ και οι Γάλλοι, ενώ ακολουθούν κατά σειρά οι Πολωνοί, οι Ολλανδοί, οι Σουηδοί, οι Ελβετοί και οι Αυστριακοί.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.