ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τουρισμός: Καλές οι επενδύσεις, αλλά προέχει η προβολή

09:14 - 06 Μαρ 2017 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Τουρισμός: Καλές οι επενδύσεις, αλλά προέχει η προβολή
Την ανάγκη τόνωσης των δράσεων προβολής της Ελλάδας επισήμανε ο ο Taleb D. Rifai, Γενικός Γραμματέας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), που βρέθηκε στη χώρα μας.
Ο ίδιος επεσήμανε ότι ναι μεν «αυτή είναι η ώρα των επενδύσεων στην Ελλάδα» για όσους από έξω το επιθυμούν, ωστόσο η έμφαση θα πρέπει να δοθεί στο Branding.
 
«Περισσότερες επενδύσεις πρέπει να δοθούν στην ανάγκη προβολής. Η προβολή θα φέρει ανθρώπους, δε θα αποδώσει επένδυση αν δεν υπάρχει ζήτηση. Πρέπει να τοποθετηθούν πόροι σε δράσεις προβολής παρά σε ανάπτυξη προϊόντων. Έχετε αρκετή υποδομή δε χρειάζεται. Το θέμα είναι να γεμίσετε ό,τι έχετε. Πρέπει να επενδύσετε στην προβολή. Αν το κάνετε θα προχωρήσετε και σε υποδομές».
 
«Νέες αγορές, συνδεσιμότητα, θεματικός τουρισμός, νέες επενδύσεις, επέκταση σεζόν,  όλα αυτά τα πράγματα είναι απολύτως σωστά στοιχεία για την πολιτική τουρισμού. Σημαντικό είναι η βελτίωση της εικόνας της χώρας στον κόσμο. Όχι μόνο γιατί μπόρεσε να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις όπως το προσφυγικό. Με ένα μοναδικό τρόπο κατάφερε η Ελλάδα να το αντιστρέψει και να το κάνει ευκαιρία. Θα το πώ χωρίς επιφύλαξη, έχετε κερδίσει το σεβασμό όλου του κόσμου λόγω της στάσης που κρατήσατε. Αυτό έχει οδηγήσει σε μεγάλη μεταστροφή τον τρόπο που βλέπει ο κόσμος την Ελλάδα. Ο κόσμος επισκέπτεται μέρη για τα οποία νοιώθει σεβασμό κι αυτό ισχύει για την Ελλάδα» σημείωσε ο επικεφαλής του UNWTO.
 
Σημειώνεται ότι ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου μιλώντας στην ημερίδα για την επέκταση της σεζόν την Πέμπτη που στην ημερίδα «Ελλάδα προορισμός 365 ημέρες το χρόνο» που διοργάνωσε το Υπουργείο και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού αναφερόμενος στα προβλήματα του κλάδου τόνισε: «Κατακερματισμός και καταστροφικός ανταγωνισμός, μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη των touroperator, αλλά και μη συντονισμός τοπικών και κεντρικών μονάδων εξουσίας είναι τα βασικά προβλήματα».
 
Δείγμα και αυτό της ανάγκης να χτιστεί η φήμη των Ελληνικών προορισμών ώστε να γίνει ανελαστική η ζήτηση και να κρατηθούν οι τιμές ψηλά, όπως δηλαδή στη Μύκονο.
 
Γιώργος Αλεξάκης
Τελευταία τροποποίηση στις 10:08 - 06 Μαρ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.