ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

TUI: Βασικός μοχλός κερδοφορίας η Ελλάδα-Επιστρέφει στην αγορά η Β.Αφρική

22:06 - 10 Αυγ 2017 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
TUI: Βασικός μοχλός κερδοφορίας η Ελλάδα-Επιστρέφει στην αγορά η Β.Αφρική
Άνοδο της ζήτησης για τη Β. Αφρική καταγραφει η TUI στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων του 3ου τριμήνου του έτους 2016/17. Παράλληλα διαπιστώνει ισχυρή τάση για την Ελλάδα που αντισταθμίζει τις απωλειές της στην Τουρκία που φαίνεται μα διατηρεί την πτωτική της πορεία.

«Το έτος 2016/17 θα είναι άλλη μια θετική χρονιά για τον Όμιλο TUI. Αναπτυσσόμαστε και συνεχίζουμε την υλοποίηση της στρατηγικής μας επιτυχώς. Αναμένουμε αύξηση τουκύκλου εργασιών πάνω από 3%, τα αποτελέσματαχρήσης αναμένεται να σημειώσουν άνοδο τουλάχιστονκατά 10%1 στο σύνολο του έτους», δήλωσε ο ΔιευθύνωνΣύμβουλος του Ομίλου TUI, Fritz Joussen, στηνπαρουσίαση των αποτελεσμάτων του 3ου τριμήνου τουέτους 2016/17.

 

Η TUI παρουσίασε αύξηση 18,7%2 στακέρδη (Underlying EBITA) και αύξηση 16,4%1 στονκύκλο εργασιών, κατά την υπό εξέταση περίοδο. Επιπλέον, τα αθροιστικά αποτελέσματα χρήσης του9μήνου του Ομίλου (Underlying ΕΒΙΤΑ) ήταν θετικά γιαπρώτη φορά. Ο Joussen αναφέρει: «Οι εν λόγωεξαιρετικές επιδόσεις αντικατοπτρίζουν τον επιτυχημένομετασχηματισμό μας και την εστίαση στα δικά μαςbrands, στον τομέα των ξενοδοχείων και της κρουαζιέρας. Έχουμε μειώσει σε σημαντικό βαθμό την εποχική διακύμανση της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Για πρώτη φορά, έχουμε ήδη παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα χρήσης στους πρώτους 9 μήνες του οικονομικού έτους. Η TUI βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε πορεία προόδου. Αυτά είναι καλά νέα τόσο για τους μετόχους μας, όσο καιγια τους 67.000 υπαλλήλους του Ομίλου. Οι πελάτες μαςεπωφελούνται από την παρουσία των τουριστικώνπρακτόρων μας σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, τηντεράστια ποικιλομορφία των υπηρεσιών μας σε πάνω από100 χώρες και τα επίπεδα ποιότητας που έχουνκαθοριστεί από τα brands του Ομίλου μας, την RIU, Robinson, TUI Blue, TUI Cruises και Hapag-LloydCruises. Η TUI βρίσκεται εντός δρομολογημένης πορείαςτόσο από στρατηγική άποψη όσο και από λειτουργική».

 

Γενική επισκόπηση 3ου τριμήνου 2016/17

 

Κατά την υπό εξέταση περίοδο, ο Όμιλος TUI κατέγραψεαύξηση 16,4% στον κύκλο εργασιών ύψους 4,78 δισεκατομμυρίων ευρώ (προηγούμενο έτος στα 4,24 δισεκατομμύρια ευρώ). Με βάση το σταθερό νόμισμα καιμη συμπεριλαμβανομένου του αντίκτυπου της χρονικήςπεριόδου του Πάσχα (το Πάσχα ήταν αργότερα χρονικάτο 2017), τα κέρδη (Underlying ΕΒΙΤΑ) σημείωσανάνοδο κατά 18,7% στα 191,0 εκατομμύρια ευρώ(προηγούμενο έτος στα 160,9 εκατομμύρια ευρώ). Συμπεριλαμβανομένης της συναλλαγματικής μετατροπήςκαι του αντίκτυπου της χρονικής περιόδου του Πάσχα, τακέρδη αυξήθηκαν κατά 37,7% στα 221,6 εκατομμύριαευρώ.

 

Ψηφιοποίηση κι επικέντρωση στον τουρισμό

 

Κατά το 3ο τρίμηνο του έτους 2016/17, ο Όμιλος TUI συνέχισε τον μετασχηματισμό του σε έναν πλήρωςενοποιημένο τουριστικό όμιλο. Ο Joussen αναφέρει: «Μεεπιτυχία ολοκληρώσαμε την πώληση τηνεπιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Travelopia κατά το3ο τρίμηνο, καθώς και του εναπομείναντος μεριδίου μαςστη Hapag-Lloyd Container τον Ιούλιο του 2017. Με τιςενέργειες αυτές ολοκληρώνεται ο μετασχηματισμός μας σε Τουριστικό Όμιλο. Η αλλαγή του brand έχει επίσηςπραγματοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία και έχει ενισχύσειτην TUI τόσο σε διεθνές, όσο και σε εθνικό επίπεδο. ΤοΗνωμένο Βασίλειο θα αποτελέσει την τελευταία αγοράόπου θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή του brand, τοΦθινόπωρο του 2017. Τότε, θα αποκτήσουμε συνεκτικήεπιχειρησιακή λειτουργία υπό το κοινό brand name τηςTUI σε όλες τις βασικές χώρες. Η σαφής μας εστίασηστους υψηλής ανάπτυξης και υψηλού περιθωρίου τομείςτων Hotels & Resorts καθώς και της Κρουαζιέρας,απεδείχθη να είναι η σωστή στρατηγική και υπήρξειδιαίτερα επιτυχής. Η ψηφιοποίηση των επιχειρηματικώνμας δραστηριοτήτων και υπηρεσιών προχωρά μεικανοποιητικό ρυθμό. Αποφασίσαμε ναχρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες της τεχνολογίαςBlockchain, τις οποίες έχουμε ήδη εφαρμόσει σταξενοδοχεία μας. Επιπλέον, τα σύγχρονα συστήματαδιαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) μας δίνουν τηδυνατότητα να έχουμε μια ενιαία και ολοκληρωμένηβάση δεδομένων των πελατών μας».

 

Διασπορά ρίσκου με 100 προορισμούς

 

Η TUI ήταν και παραμένει έτοιμη για μετατοπίσεις της ζήτησης στους προορισμούς της. Η χαμηλότερη ζήτησηγια την Τουρκία είχε ήδη ληφθεί υπόψη κατά τονσχεδιασμό του προγράμματος της Θερινής Περιόδου2017, καθώς σημειώνει πτώση από το 2016. Οπαράγοντας αυτός αντισταθμίστηκε πλήρως μεπρόσθετες προσφορές σε εναλλακτικούς προορισμούς. Ωστόσο, η πρόσφατη επιχειρηματική δραστηριότητααντανακλά μια αύξηση της ζήτησης για τους προορισμώντης Τουρκίας και της Βόρειας Αφρικής. Η TUI επωφελείται από την ισχυρή της παρουσία σε πάνω από100 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Κατά το 3ο τρίμηνο, ο Όμιλος κατέγραψε για άλλη μια φορά πολύ μεγάληζήτηση για ταξίδια στην Ισπανία, την Ελλάδα και τηνΙταλία καθώς και επίσης μεγάλη ζήτηση για κρουαζιέρεςσε μακρινούς προορισμούς.


Στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως αναφερεται, οι κρατήσεις για τη θερινήπερίοδο παραμένουν αμετάβλητες στα υψηλά επίπεδαπου σημείωσαν το προηγούμενο έτος, παρά την αύξησητων τιμών που προκάλεσε η αδυναμία της στερλίνας. Λόγω του μεταγενέστερου χρόνου του Πάσχα, στο 3οτρίμηνο, οι αριθμοί πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειοαυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση. Οι Σκανδιναβικέςχώρες κατέγραψαν ισχυρές επιδόσεις στην υπό εξέτασηπερίοδο. Η επιτυχημένη αλλαγή στο προϊοντικό μείγμα(product mix), η οποία αντανακλά τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου στην Ελλάδα και τα Κανάρια Νησιά γιατην αντιστάθμιση της χαμηλής ζήτησης στην Τουρκία, είχε θετικό αντίκτυπο.

 

Σύμφωνα με την TUI οι τρέχουσες συναλλαγές για τη Θερινή Περίοδο 2017 είναι ικανοποιητικές και ανταποκρίνονται πλήρως στιςπροσδοκίες του Ομίλου:
▪ Αύξηση κατά 9% στα έσοδα συναλλαγών στιςΒασικές Αγορές
▪ Αύξηση κατά 4% στον αριθμό πελατών
Οι χαμηλότερες συνολικές κρατήσεις για ορισμένουςπροορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, αντισταθμίζονται από την ισχυρή ζήτηση για την Ελλάδα, την Ισπανία, το Cape Verde, την Κροατία, την Ιταλία, τηΒουλγαρία, καθώς και για προορισμούς μεγάλωναποστάσεων, συμπεριλαμβανομένης της Καραϊβικής.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.