ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τουριστικά Γραφεία Κρήτης για Ryanair: Αναγκαία η ανάδειξη του προορισμού

15:31 - 16 Απρ 2018 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Τουριστικά Γραφεία Κρήτης για Ryanair: Αναγκαία η ανάδειξη του προορισμού
Την ανάγκη να συνδεθεί περαιτέρω ο πρωτογενής τομέας παραγωγής με τον τουρισμό ώστε αφενός να εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν του τόπου, αλλά και ταυτόχρονα να βρουν εύκολα διέξοδο προς την αγορά τα προϊόντα του τόπου, με πρώτο το λάδι, επεσήμανε ο Αντώνης Γελασάκης πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης στο Βατόλακκο Χανίων σε εκδήλωση την Πέμπτη 12/4, σε ημερίδα για την προώθηση του ελαιοτουρισμού στην Κρήτη.

Μάλιστα με αφορμή το γεγονός, ο κ. Γελασάκης αναφέρθηκε στην πρόσφατη απόφαση της Ryanair να αποχωρήσει από τα Χανιά τονίζοντας ότι στόχος όλων των εμπλεκομένων στην τουριστική οικονομία της περιοχής πρέπει να είναι η ανάδειξη του προορισμού, ώστε να μπορεί να διαμορφώσει στις ξένες αγορές όρους ανελαστικής ζήτησης.

«Η εξάρτηση των δύο τομέων, του τουρισμού και της αγροτικής παραγωγής είναι σημαντική και αμφίδρομη, με περιθώρια ποσοτικής και ποιοτικής βελτίωσης. Αυξάνει δυνητικά τις ευκαιρίες για εγχώρια παραγωγή, δημιουργία νέων αγορών και ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων και προσφέρει ευκαιρίες για την ανάδειξη προορισμών. Κάτι που είναι απαραίτητο ώστε να αποφύγουμε μονοσήμαντες εξαρτήσεις και να διαχειριστούμε ζητήματα όπως αυτό που έχει προκύψει με τη Ryanair. Και με αφορμή αυτό το βήμα θυμίζω τι έλεγε ο Σύνδεσμός μας στις 6/10/2017» τόνισε και συμπλήρωσε:

«Τότε λέγαμε ότι πρέπει να δουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό στα Χανιά πραγματικότητες και προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας. Και ποιες είναι αυτές: Μεταξύ άλλων τον περασμένο Οκτώβριο αναφέραμε ότι ο τουρισμός είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο προϊόν και θα πρέπει όλοι να το θωρακίσουμε με διασφάλιση της πολλαπλότητας των προσβάσεων, την αποφυγή μονοπωλιακών πρακτικών και μονοσήμαντων εξαρτήσεων. Επίσης αναδείξαμε την ανάγκη να επενδύσουμε στην ανάδειξη του προορισμού με (brand destination)  καθιστώντας τη ζήτηση για τα Χανιά στη διεθνή αγορά όσο γίνεται πιο ανελαστική και λιγότερο εξαρτώμενη από συγκυριακά φαινόμενα.»

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.