ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πέντε σημεία κλειδιά για την προσέλκυση των γαλαντόμων τουριστών

09:39 - 22 Μαϊ 2018 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Πέντε σημεία κλειδιά για την προσέλκυση των γαλαντόμων τουριστών
Σε πέντε σημεία θα πρέπει να εστιάζεται η πολιτική των μονάδων και των επιχειρήσεων που στοχεύουν να προσελκύσουν καλούς και πλούσιους τουρίστες με βάση τα αποτελέσματα της πρόσφατης μελέτης της Horwath HTL, την οποία παρουσιάζει στην Ελλάδα η Crowe SOL.

Με δεδομένα ότι κεντρικός στόχος του Ελληνικού τουρισμού είναι αύξηση της μέσης κατά κεφαλήν δαπάνης είναι προφανές ότι ο τομέας του πολυτελούς τουρισμού αποτελεί κλειδί για την τόνωση της υπεραξίας που δίνει στη χώρα ο κλάδος της φιλοξενίας. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα o luxury τουρισμός είναι χωρικά περιορισμένος και ακόμη χωρίς μεγάλη ανάπτυξη έστω κι αν το τελευταίο διάστημα ειδικά στον τομέα των ξενοδοχείων οι κλίνες που προστίθενται κύρια στο Ν. Αιγαίο αλλά και σε άλλες περιοχές είναι 5στερες.

πλαίσιο 360

Λαμβάνοντας, έτσι, υπόψη τις αλλαγές που προκύπτουν παγκοσμίως στις ανάγκες των καταναλωτών, στην αγοραστική τους δύναμη και την ενίσχυση σε υποδομές πολυτελούς φιλοξενίας, γίνεται αντιληπτό πως το τοπίο μετατοπίζεται ραγδαία. Οι αλλαγές στις συνήθειες του τρόπου ζωής, καθώς και η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη είναι οι δύο βασικοί παράγοντες που τείνουν να αλλάξουν τον τρόπο σκέψης του συγκεκριμένου κοινού. 

Συνδεδεμένη Αποσύνδεση

Έτσι με βάση τα αποτελέσματα της πρόσφατης μελέτης της Horwath HTL, την οποία παρουσιάζει στην Ελλάδα η Crowe SOL, στο πλαίσιο της δραστηριοποίησής της στον τομέα του HTL (Hotel, Tourism & Leisure), αυτό που έρχεται να προστεθεί ως βασικός παράγοντας επιλογής ενός ταξιδιού, για το κοινό πολυτελείας, είναι η έμπνευση και ο σκοπός. Δεν επιθυμούν απλώς να ζήσουν μια καλά οργανωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά μια εμπειρία που θα τους μετασχηματίσει, που θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να βρουν ένα βαθύτερο νόημα και ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις.

Για να μπορέσουν να κερδίσουν μερίδια από το συγκεκριμένο κοινό, οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν την στρατηγική τους αναλύοντας πέντε βασικά σημεία:

1.         Σκοπός και βαθύτερο νόημα

2.         Προσωποποίηση υπηρεσιών

3.         Προσφορά βιωματικών εμπειριών

4.         Ισορροπημένη ψηφιακή αποτοξίνωση (συνδεδεμένη αποσύνδεση)

5.         Απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών.

5 παράγοντες

Σημειώνεται ότι το 2016, η αξία της παγκόσμιας αγοράς πολυτελείας άγγιξε το € 1 τρισ. με μέση ετήσια ανάπτυξη της τάξεως του +4%. Μόλις μέσα σε 6 χρόνια (2010-2016), ο αριθμός των ατόμων με καθαρή υψηλή αξία (HNWI) αυξήθηκε +52%, ταυτόχρονα με την συνολική αύξηση της αξίας αυτών των ατόμων κατά +49%.

HNWI distribution

Οι μεταβολές αυτές επηρέασαν και θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τον τομέα της φιλοξενίας. Για παράδειγμα, η αγορά των πολυτελών ταξιδιών τα προηγούμενα χρόνια αυξανόταν με γρηγορότερο ρυθμό (+4,5%) από την συνολική αγορά (+4,25), ενώ οι μελλοντικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο για ακόμα υψηλότερο ποσοστό (+6,2%) σε σχέση με τη συνολική αγορά (+4,8%).

Η Crowe SOL, συμβουλευτικός βραχίονας της μεγαλύτερης ελεγκτικής εταιρείας της Ελλάδας ΣΟΛ Α.Ε. και μέλος τους διεθνούς δικτύου Crowe Horwath International, είναι μια από τις 10 μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες της χώρας και η μοναδική που έχει δημιουργήσει εξειδικευμένη ομάδα προσφοράς συμβουλευτικών υπηρεσιών για ξενοδοχεία, τουρισμό και αναψυχή (HTL).

Οι υπηρεσίες καλύπτουν τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των μελετών σκοπιμότητας, την συμβουλευτική για τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, το due diligence, τις εξαγορές & συγχωνεύσεις, την εκπροσώπηση, τον οικονομικό έλεγχο, τον φορολογικό σχεδιασμό και τις αποτιμήσεις. Παράλληλα προσφέρει συμβουλευτική για την βελτίωση της λειτουργίας των μονάδων, τη δημιουργία νέων προϊόντων, τον σχεδιασμό marketing και πωλήσεων για νέες αγορές και στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης.

Στον τομέα του τουρισμού και της αναψυχής, προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις, σε οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, όσον αφορά στον στρατηγικό σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και διαχείριση προορισμών και προϊόντων, στην ανάπτυξη και διοίκηση έργων και στην επιχειρησιακή ετοιμότητα.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 09:44 - 22 Μαϊ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.