ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Metaxa Hospitality Group:Προτείνει νέο μοντέλο για τον τουρισμό του αύριο

09:37 - 08 Απρ 2019 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Metaxa Hospitality Group:Προτείνει νέο μοντέλο για τον τουρισμό του αύριο
Με ένα μοντέλο που βασίζεται στη βιωσιμότητα και με συνέπεια ακολουθείται από το 2011, ο Όμιλος Metaxa Hospitality Group έχει καταφέρει να αναμορφώσει το προσφερόμενο τουριστικό του προϊόν, να αποδώσει σημαντική υπεραξία στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον, στα σημεία που δραστηριοποιείται, και παράλληλα να εκτοξεύσει τα οικονομικά του μεγέθη, βασιζόμενος πλέον σε έναν τουρισμό αξίας.

«Για όλους εμάς στο Metaxa Hospitality Group η έννοια της Βιωσιμότητας είναι στο DNA.  Ενσωματώνεται  οριζόντια τόσο σε όλη τη δραστηριότητα των ξενοδοχείων μας, κάθε   μέρα,  κάθε   λεπτό,   όσο   και   σε   κάθε   έκφανση   της   επενδυτικής   στρατηγικής   μας» αναφέρει με αφορμή τη δημοσιοποίηση του πρώτου ενοποιημένου Απολογισμού  Βιωσιμότητας του Metaxa Hospitality Group ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Ανδρέας Μεταξάς

Στον πρώτο  ενοποιημένο  Απολογισμό, που παρουσιάστηκε στη Σαντορίνη, έναν ώριμο προορισμό που αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του υπερτουρισμού, ο Όμιλος αποτύπωσε  τις δράσεις βιωσιμότητας  των τριών ξενοδοχείων του, του Creta Maris Beach Resort και TUI MagicLife Candia Maris στην Κρήτη και του Santo Maris Luxury Suites & Spa στη Σαντορίνη.

Επιστροφή κερδών 

«Λειτουργώντας Βιώσιμα Δημιουργούμε Αξία για Όλους» αναφέρεται ως κεντρικό μήνυμα στον Απολογισμό κάτι που όπως τονίστηκε διατρέχει κάθετα τη φιλοσοφία του Ομίλου και αφορά τη διατήρηση βιώσιμων προορισμών, τη διασφάλιση ασφάλειας και σιγουριάς στις εργασιακές σχέσεις, τη δημιουργία αλυσίδων αξίας στις τοπικές κοινωνίες, τη μακροχρόνια τουριστική ανάπτυξη με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον. Αναλυτικά ο Απολογισμός διαρθρώνεται σε πέντε (5) στρατηγικούς άξονες

  • Αξία για τους Ανθρώπους μας
  • Αξία για τους Επισκέπτες μας
  • Αξία για τους Συνεργάτες - Προμηθευτές μας
  • Αξία για την Κοινωνία
  • Αξία για το Περιβάλλον

Όπως αναφέρεται, συνολικά 24.861.159 ευρώ έχουν αποδοθεί ως κοινωνική συνεισφορά από το Metaxa Hospitality Group. Αναλυτικά καταγράφεται ποσό 5.993.577 ευρώ για το προσωπικό, 753.418 ευρώ προς το δημόσιο, 3.445.436 ευρώ στους ασφαλιστικούς οργανισμούς, 368.837 στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και 14.299.890 σε επενδύσεις, αποσβέσεις κ.λ.π.

Τοπικοί προμηθευτές

Το  Metaxa Hospitality Group στα τρία ξενοδοχεία του έχει μια δυναμικότητα από 1.023 δωμάτια, έχει προσφέρει το 2018 396.650 διανυκτερεύσεις και απασχολεί 669 εργαζόμενους εκ των οποίων οι 328 είναι άνδρες και οι 341 γυναίκες. Η πλειονότητα των εργαζομένων ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 18 έως 29 ετών (263). Επίσης οι 657 είναι έλληνες (98,2%) και το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών έχουν μόνιμη κατοικία κοντά στις ξενοδοχειακές μονάδες που εργάστηκαν, επιστρέφοντας συνολικά 9.458.168,35 ευρώ στην τοπική κοινωνία.

Παράλληλα ο Όμιλος τα τελευταία χρόνια επενδύει σε δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας αλλά και σε τοπικούς προμηθευτές, εφοδιαζόμενος το μεγαλύτερο ποσοστό των αγροδιατροφικών αναγκών του από ντόπιους.  Ειδικά σε γαλακτοκομικά, σε λάδι, κρασί, μέλι, ελιές και λαχανικά έχει το 100% των προμηθειών του κυρίως από την Κρήτη, ενώ προωθεί συστηματικά την τοπική κτηνοτροφική παραγωγή κρέατος και ειδικά των αιγοπροβάτων στηρίζοντας ομάδα κτηνοτρόφων αλλά και ακολουθώντας πολιτική μειωμένης χρήσης υδάτινων πόρων (Σημειώνεται ότι το μοσχάρι έχει για την παραγωγή του, ειδικά στο εξωτερικό όπου και οι βασικές αγορές προέλευσής του, πολύ μεγάλες απαιτήσεις χρήσης νερού σε σχέση με το αρνί που μάλιστα παράγεται και τοπικά στα Αστερούσια του Νομού Ηρακλείου). Έτσι, το 2018 προμηθεύτηκε κατά μέσο όρο, το 69,46% των πρώτων υλών και προϊόντων από την ελληνική αγορά, συνεισφέροντας συνολικά 2.240.678,71 ευρώ στην εθνική και τοπική οικονομία.  Έχει ήδη μάλιστα χτίσει συνεργασία με 113 τοπικούς παραγωγούς τροφίμων, ενώ είναι από τους πρωτεργάτες της πρωτοβουλίας We Do Local που προωθεί τα τοπικά προϊόντα.

Το σημαντικό για τον Όμιλο είναι ότι μέσα από αυτήν την πολιτική έχει καταφέρει να προσφέρει μια «πράσινη»  αλλά κι έντονα τοπική εμπειρία κατορθώνοντας να έχει αυξανόμενη ζήτηση από τουρίστες που σέβονται τον τόπο πληρώνοντας ακόμη και ακριβότερα έχοντας έτσι  και καλύτερες τιμές για τα ξενοδοχεία του.

Κατακόρυφη άνοδος

Στο φόντο αυτό  ο όμιλος που αποτελεί από τα ιστορικά σημεία αναφοράς για τον τουρισμό της Κρήτης ήδη από το 1970, έχει καταφέρει το 2018 να φτάσει σε ενοποιημένη βάση τον τζίρο στο ποσό των 37,3 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 4,1 εκατ ευρώ σε σύγκριση με το 2017. Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Μεταξά από το 2011 οπότε και ξεκίνησε με έντονο ρυθμό την προσπάθειά του αυτή που δίνει έμφαση στη βιωσιμότητα είχε ενοποιημένο τζίρο στα 15.209.696 ευρώ.

Με οδηγό αυτό το μοντέλο μάλιστα τρέχει και τις νέες του επενδύσεις που φτάνουν σχεδόν τα 200 εκατομμύρια σε Σαντορίνη και Κρήτη. Στο νησί των ηφαιστείων, ολοκλήρωσε τη φάση επέκτασης του Santo Maris, προγραμματίζει επένδυση στη Βλυχάδα, ενώ το επενδυτικό σχέδιο «Cape Tholos Luxury Resort» ύψους 149,6 εκατ. ευρώ προγραμματίζεται με ορίζοντα 2ετίας – 3ετίας να γίνει στο Καβούσι στο Λασίθι και αφορά στη  δημιουργία δύο Ξενοδοχειακών μονάδων 300 κλινών εκάστη, ενός τουριστικού χωριού 208 κατοικιών και καταφυγίου τουριστικών σκαφών.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 09:56 - 08 Απρ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.