Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019 04:25:01 ΠΜ
Reporter on Facebook Reporter on Twitter RSS Feed Mobile Site
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • |
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Ναυτιλία
    • Επιχειρήσεις
      • Leasing
      • Αγροτικά
      • Αερομεταφορές
      • Ασφάλειες
      • Αυτοκίνητο
      • Βιομηχανία
      • Διαφήμιση
      • Εκδόσεις
      • Εμπόριο
      • Ενδυση
      • Ενέργεια
      • Επενδύσεις
      • Ηλεκτρονικά
      • Καλλυντικά
      • Καπνοβιομηχανία
      • Κατασκευές
      • Κλωστοϋφαντουργία
      • Κοσμήματα
      • Mέταλλα
      • Μεταφορές
      • Πληροφορική
      • Τηλεόραση & Ψυχαγωγία
      • Τηλεπικοινωνίες
      • Τουρισμός
      • Tράπεζες
      • Τρόφιμα & Ποτά
      • Τσιμέντα & Ορυκτά
      • Τυχερά παιχνίδια
      • Υδρευση
    • Τεχνολογία
    • Trends
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
  • Απόψεις
    • Ανεμοδείκτης
    • Από θέσεως...
      • Γρηγόρης Νικολόπουλος
      • Άγγελος Στάγκος
      • Τάκης Λαϊνάς
      • Νικηφόρος Μαλεβίτης
      • Δημήτρης Καστριώτης
      • Κωνσταντίνος Αλεξάκος
      • Dino Koutsolioutsos
      • Γιώργος Σμυρνής
      • Νίκος Χρυσολωράς
      • Χρήστος Ρεβελιώτης
      • Χρήστος Ιωάννου
      • Μάνος Ρούσσος
      • Δημήτρης Ρούλιας
      • Γιαννης Tσαμουργκέλης
      • Νικόλαος Καραμούζης
      • Δημήτρης Μάρδας
      • Μωρίς Καπουάνο
      • Δημήτρης Τριανταφυλλίδης
      • Γιώργος Γεωργιόπουλος
      • Βασίλης Νικολόπουλος
      • Κωνσταντίνος Τσίμας
      • Γιώργος Kοντογιάννης
      • Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης
      • Μέμος Κολιάτσος
      • Παύλος Ευθυμίου
      • Νίκος Χριστοδούλου
      • Πέτρος Μίχος
      • Αλέξανδρος Κοτσανάς
      • Μάκης Ανδρονόπουλος
      • Χρήστος Φαρμάκης
      • Στέλιος Χριστόπουλος
      • Δημήτρης Η. Χατζηδημητρίου
      • Γιώργος Ανδρουτσόπουλος
      • Χρήστος Αλωνιστιώτης
      • Νίκος Ζόνζηλος
      • Κ. Αντωνίου
      • Dr. Σωτήρης Αδαμίδης
      • Ο Διπλωμάτης
      • Λουκία Γυφτοπούλου
      • Ευάγγελος Ιωαννίδης
      • Γιάννος Γραμματίδης
      • Στέλιος Κοντέας
      • Βασίλης Δαλαμάγκας
      • Νίκος Ταχτσίδης
      • Βασίλης Βασιλόπουλος
      • Μιλτιάδης Μακρυγιάννης
      • Κωνσταντίνος Σταμπόλας
      • Αναστασία Μήλιου
      • Βίκυ Ευαγγελίου
      • Φανή Πρεβέντη
      • Πέγκυ Βελλιώτου
      • Γιώργος Η. Χατζηδημητρίου
      • Κώστας Τσαρούχας
      • Γιώργος Λεβέντης
      • ck
      • Ανδρέας Κούτρας
      • Χρήστος Πέτκος
      • Διονύσιος Ρίζος
      • Δημήτρης Καρέλας
      • Παναγιώτης Καρκατσούλης
      • Ηλιάνα Χατζηδημητρίου
      • Γιάννης Πανούσης
      • Νίκος Ρούσσης
      • Σταύρος Μαυρουδέας
      • Δημοσθένης Δέπος
      • Παντελής Μάσσος
      • Πέτρος Μεσοχωρίτης
      • Γιώργος Αλεξάκης
      • Κωνσταντίνος Μίχαλος
      • Γιώργος Μαυρωτάς
      • Δημήτρης Μάνος
      • Κωνσταντίνος Δέδες
      • Άγγελος Κωβαίος
      • Αναστασία Μοσχοβάκη
      • Μιχάλης Στρατηγάκης
      • Θόδωρος Τσίκας
      • Σπύρος Πολυχρονόπουλος
      • Μιχάλης Καρχιμάκης
      • Νίκος Δ. Καβουρίνος
      • Χάρης Αποστολόπουλος
      • Μάνος Επιτροπάκης
      • Ο οικονομολόγος
      • Σοφία Κοκκίνη
      • Γιώργος Προκοπάκης
      • Διονύσης Σκαλτσάς
      • Κωνσταντίνος Φίλης
      • Αντώνης Ζαΐρης
      • Γιώργος Σκορδίλης
      • Σπύρος Βρεττός
      • Ο Ασφαλιστής
      • Ιωάννα Καραχάλιου
      • Αντώνης Δουμάνογλου
      • Αθανάσιος Παπανδρόπουλος
      • Δημήτρης Στεργίου
      • Ανδρέας Πουλόπουλος
      • Μιχάλης Μάρκου
      • Ανέστης Ντόκας
      • Σταύρος Κωνσταντινίδης
      • Νίκος Σίμος
      • Δημήτρης Κωνσταντάρας
      • Δημήτρης Καπράνος
      • Μιχάλης Μουσσού
      • Νίκος Χαριτάκης
      • Γεράσιμος Γασπαρινάτος
      • Ανδρέας Λουκάτος
      • Χάρης Βλαβιανός
    • Marketing Browser
      • Πάνος Τσαγκαράκης
      • Σωτήρης Κυριακού
    • ΚΥΡ
  • MONEY
    • Φορολογία
    • Ατομικά Συμφέροντα
    • Ακίνητα
    • Εργασιακά
  • Αναλύσεις
  • Χρηματιστήριο
    • Αναλυτική εικόνα αγοράς
    • Δείκτες Χ.Α.
    • Ανοδικές & Πτωτικές
    • Μεγαλύτερος Όγκος & Τζίρος
    • Μικρότερος Όγκος & Τζίρος
    • Μεταβολή Όγκου (1 ημέρα)
    • Τιμές κλεισίματος μετοχών
    • Διακύμανση ημέρας
    • Εμπορευσιμότητα ημέρας
    • Δ% από μέγιστο 52 εβδομάδων
    • Δ% από ελάχιστο 52 εβδομάδων
    • Συναλλαγές σε Πακέτα
    • Τάσεις μετοχών στα Ανώτατα Επίπεδα Τιμών
    • Τάσεις μετοχών στα Κατώτατα Επίπεδα Τιμών
    • Μετοχές για Παρακολούθηση
    • Αμοιβαία Κεφάλαια
    • Μεταβολή Όγκου (Μ.Ο. 20 ημέρών)
    • Σχόλια Αγοράς
    • Ανακοινώσεις
    • ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΟΥ
      • Eγγραφή νέου χρήστη
  • MY REPORTER
    • ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΟΥ
    • ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ
    • Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
  • Διεθνή
    • Ειδήσεις
    • Χρηματιστήρια
    • Εμπορεύματα
    • Επιχειρήσεις
    • Νομίσματα
    • Ομόλογα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αυτοκίνητο
Αρχική›Ειδήσεις›Επιχειρήσεις›Τουρισμός›FedHATTA: Μεγάλες προοπτικές για τον τουρισμό της Λέσβου

FedHATTA: Μεγάλες προοπτικές για τον τουρισμό της Λέσβου

14:06 - 12 Αυγ 2019 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
FedHATTA: Μεγάλες προοπτικές για τον τουρισμό της Λέσβου
Ικανοποιητική είναι η εικόνα των κρατήσεων για το νησί της Λέσβου το τετράμηνο Απριλίου – Ιουλίου 2019. Ωστόσο, υπάρχει μια μικτή εικόνα, με ορισμένους προορισμούς αλλά και μήνες να κινούνται θετικά και κάποιους άλλους να βρίσκονται στο ‘’κόκκινο’’.

του Παναγιώτη Χατζηκυριάκου

Προέδρου της Ένωσης Τουριστικών – Ταξιδιωτικών και Ναυτικών Πρακτόρων Λέσβου και μέλους του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας FedHATTA

Οι πιο αποδοτικοί μήνες θεωρούνται ο Ιούλιος και ο Αύγουστος που κατά κάποιο τρόπο δείχνουν να  καλύπτουν το χαμένο έδαφος, ως ένα σημείο, των προηγούμενων μηνών. Σημαντικό ρόλο παίζουν και οι last minute κρατήσεις, καθώς είναι αρκετοί οι αναποφάσιστοι που επιλέγουν να οργανώσουν τις διακοπές τους στην τελευταία στιγμή.

Τα μέχρι τώρα στοιχεία στις διεθνείς αφίξεις του αεροδρομίου Μυτιλήνης για το τετράμηνο Απριλίου – Ιουλίου 2019 δείχνουν μικρή μείωση. Να μην ξεχνάμε ότι ο τουρισμός πάντα επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες, έτσι για το 2019 η Λέσβος ‘’έχασε’’ τις απευθείας πτήσεις από τη Γερμανία, η αεροπορική εταιρία που συνέδεε την Λέσβο με το Ντίσελντορφ και το Μόναχο ‘’έπεσε έξω’’ και δεν έγινε εφικτό να αναπληρωθεί το κενό από άλλη εταιρία. Παρόλ’ αυτά υπάρχει αισιοδοξία ότι οι αφίξεις των charter θα πλησιάσουν τα επίπεδα του 2018. Επίσης έχουν επηρεαστεί οι αφίξεις από την Τουρκία λόγω της συναλλαγματικής ισοτιμίας της τουρκικής λίρας έναντι του ευρώ, που αναγκάζουν τους Τούρκους επισκέπτες να περιορίσουν τις διακοπές τους, σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές.

Τα θετικά στοιχεία είναι η σταθερότητα στις αφίξεις των Ολλανδών, Άγγλων, Πολωνών, Δανών, Αυστριακών, Τσέχων, Σκανδιναβών μαζί με μικρή αύξηση από τους Έλληνες, ισορροπώντας την κατάσταση και όλα δείχνουν ότι θα είμαστε κοντά στα περσινά επίπεδα. Να μην ξεχνάμε ότι η Λέσβος όπως και τα περισσότερα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου έχουν δεχθεί πιέσεις από την προσφυγική κρίση, αλλά από το 2018 και μετά αρχίζουν να ανακάμπτουν μετά από πολύ μεγάλη προσπάθεια των επιχειρηματιών του τουρισμού.

Είναι όμως απαραίτητο να υπάρξει στήριξη και συλλογική προσπάθεια από την Πολιτεία και την Τοπική Αυτοδιοίκηση μαζί με τους τουριστικούς φορείς. Το ζήτημα της φορολογίας συνεχίζει να αποτελεί τροχοπέδη στην ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητα των επιχειρήσεων μέσα σε περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού στην περιοχή της Μεσογείου αλλά και με την Τουρκία πολύ ευέλικτη δίπλα μας.

Η τοπική κοινωνία έχει αντιληφθεί και αποδεχθεί τη σημασία του τουρισμού ως βασικού πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας. Πρέπει όμως να αποφασίσουμε τι τουρισμό θέλουμε.

Αναγνωρίζεται από όλους η αναγκαιότητα αλλαγής του πλαισίου των στρατηγικών κατευθύνσεων της τουριστικής πολιτικής για την ενίσχυση της Λέσβου, του τρίτου μεγαλύτερου νησιού της Ελλάδας.

Η ανάδειξη της ταυτότητας της Λέσβου που συντίθεται από τον πολιτισμό της, τις εκκλησίες και τα πασίγνωστα μοναστήρια της, την αξιοποίηση της μοναδικής κληρονομιάς αυτής του Απολιθωμένου Δάσους, το ούζο, την Λεσβιακή κουζίνα και  την φυσική  ομορφιά της με ένα τοπίο που εναλλάσσεται, με τα γνωστά μονοπάτια για περιπατητές και ποδηλάτες, καθώς και η ανανέωση της εικόνας της αποτελούν προτεραιότητα.

Συνδυάζοντας αυτά με την βελτίωση των τουριστικών υποδομών - σύντομα ολοκληρώνεται το νέο αεροδρόμιο από την FRAPORT - αποδεικνύεται ότι η Λέσβος μπορεί να αποκτήσει ισχυρό brand name, να δημιουργήσει ανταγωνιστικό προϊόν, να πάρει τη θέση που της αρμόζει και να πρωταγωνιστήσει στη διεθνή τουριστική αγορά.


Ετικέτες
  • Τουρισμός
  • ΛΕΣΒΟΣ
  • FedHATTA

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Την ερχόμενη Δευτέρα η παρουσίαση του business plan της ΔΕΗ
  • Με ευρεία πλειοψηφία «πέρασε» το νομοσχέδιο για F-16 και Mirage
  • Τι σχεδιάζει η Fourlis για το ξεκίνημα του 2020
  • Τουρκικά drones θα συνοδεύουν τα γεωτρύπανα στην Ανατολική Μεσόγειο
  • Στα κράτη πρωταθλητές η Ελλάδα στις καθυστερήσεις στις πληρωμές ιδιωτών
  • Ανοικτά την Κυριακή τα εμπορικά καταστήματα-Αναλυτικά το εορταστικό ωράριο
  • Έκθεση ΟΗΕ: Η Άγκυρα «σπάει» το εμπάργκο όπλων στη Λιβύη
  • Πυρά Σημίτη κατά Καραμανλή για την στάση του στα Ελληνοτουρκικά
  • Praxiabank: Συρρίκνωση των δραστηριοτήτων και λύση συμβάσεων εργασίας
  • Μαξίμου: Απόλυτη ικανοποίηση για τη διπλωματική απομόνωση της Άγκυρας
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
  • Ποιοι είμαστε
  • Τήρηση εχεμύθειας
  • Περιορισμός ευθύνης
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Παρατηρήσεις για το Reporter.gr
  • Συνδρομές - Εκδόσεις
Οι τιμές των μετοχών και των δεικτών στο site παρουσιάζονται με 15λεπτη καθυστέρηση.
Τα δεδομένα του ελληνικού χρηματιστηρίου προέρχονται απο την εταιρεία Globalsoft.
Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved. | Webmail Login
Developed by Nuevvo