ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Θεοχάρης: Ψηφιακές δεξιότητες και βιώσιμα μοντέλα παραγωγής

11:44 - 16 Ιουλ 2020 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Θεοχάρης: Ψηφιακές δεξιότητες και βιώσιμα μοντέλα παραγωγής
«Οι τομείς προτεραιότητας για επενδύσεις στον εθνικό τουρισμό είναι οι ψηφιακές δεξιότητες, όπως και η υιοθέτηση βιώσιμων μοντέλων παραγωγής και κατανάλωσης» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, κατά την παρέμβασή του σε τηλεδιάσκεψη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού με θέμα: «Το Μέλλον του Τουρισμού στην Ατζέντα του 2030: Καινοτομία και Βιωσιμότητα ως η νέα Κανονικότητα».

«Η αντιμετώπιση της κρίσης του Covid-19 μπορεί να αξιοποιηθεί για μια βαθιά, συστημική μετάβαση σε μια πιο βιώσιμη οικονομία, η οποία θα λειτουργεί προς όφελος όλων. Για την ανθρωπότητα, αλλά και για το φυσικό περιβάλλον του πλανήτη μας» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.

Ο κ. Θεοχάρης εξήρε επίσης το πόσο σημαντική είναι η συλλογική προσπάθεια επίτευξης των 17 Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, όπως τους έχουν θέσει από κοινού ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού και εξειδικεύοντας στη συνέχεια περιέγραψε το όραμα του ελληνικού υπουργείου Τουρισμού το οποίο έχει δύο κατευθύνσεις, «να συνεχίσει να συμμορφώνεται με τους Στόχους της Ατζέντας του ΟΗΕ για το 2030. Και να προχωρήσει στην καθιέρωση του εθνικού συστήματος αξιολόγησης ώστε να παρακολουθεί την πρόοδο της προσπάθειας της επίτευξής τους».

«Εργαζόμαστε εντατικά για την αναβάθμιση των ψηφιακών δυνατοτήτων και δεξιοτήτων, ενώ επιδιώκουμε τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση της διαχείρισης δεδομένων. Η μεγάλη πρόκληση του άμεσου μέλλοντος αφορά σαφώς στην ψηφιακή και περιβαλλοντική μετάβαση. Οι τουριστικές δραστηριότητες θα πρέπει να αναπτύσσονται σε ευθυγράμμιση με την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία και την Ατζέντα του ΟΗΕ για το 2030» σημείωσε ο κ. Θεοχάρης.

Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή του, ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε στους κύριους άξονες τους οποίους έχει θέσει το υπουργείο Τουρισμού σε σχέση με τη μετάβαση στη βιώσιμη προσέγγιση της οικονομίας, όπως τους η επένδυση στην πράσινη και ψηφιακή μετάβαση, η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και η ενίσχυση της ζήτησης, αλλά στις δράσεις που έχουν συμπεριληφθεί στο εθνικό σχέδιο ανάκαμψης του τουρισμού, όπως τα προγράμματα «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» και «Τουρισμός Για Όλους», φορολογικές εκπτώσεις και voucher, την εφαρμογή «Visit Greece», την καμπάνια «Destination Greece Health First» κά.

Τελευταία τροποποίηση στις 11:59 - 16 Ιουλ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.