• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

ΞΕΕ: Οι νικητές του πρώτου Idea Platform του CapsuleT

14:40 - 14 Σεπ 2020 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Με την επιλογή των 3 νικητών, ολοκληρώθηκε το βράδυ της Πέμπτης, 10 Σεπτεμβρίου, το πρώτο Idea Platform του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator.

Η λήξη του προγράμματος έλαβε χώρα μέσω μίας ξεχωριστής διαδικτυακής εκδήλωσης στην οποία έδωσαν το παρών συμμετέχοντες, κριτές, μέντορες, ομιλητές και φυσικά εκπρόσωποι των στρατηγικών συνεργατών του προγράμματος ενώ, στο τέλος αυτής, αναδείχθηκαν και οι μεγάλοι φετινοί νικητές.

Το πρώτο Idea Platform διακρίθηκε για τη μεγάλη ανταπόκριση αλλά πρωτίστως και την ποιότητα των ιδεών/συναφών λύσεων που υποβλήθηκαν. Οι συμμετέχοντες εργάστηκαν εντατικά πάνω στις ιδέες τους στη διάρκεια της προπαρασκευαστικής περιόδου του προγράμματος (1 – 3 Σεπτεμβρίου) και, αφότου σχημάτισαν 10 συνολικά ομάδες κατά το διαγωνιστικό μέρος (8 – 10 Σεπτεμβρίου), προχώρησαν το βράδυ της Πέμπτης στην τελική παρουσίαση της επιχειρηματικής τους πρότασης (pitch) ενώπιον της Κριτικής Επιτροπής του επιταχυντή την οποία απάρτιζαν οι: Αλέξανδρος Βασιλικός, Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, Κατερίνα Μαρκαδάκη, Head of Business Development, Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Manager, Corporate Quality – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Σπύρος Αρσένης, Coordinator – NBG Business Seeds και Αλέξανδρος Τρίμης, CEO & Co-Founder, Welcome Pickups.

Σημειώνεται ότι το εντατικό πρόγραμμα του Idea Platform υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου διαδικτυακά, με την εξέλιξη και ανάπτυξη των ιδεών των συμμετεχόντων στη διάρκεια του δεκαήμερου προγράμματος να είναι θεαματική χάρη στα 10 θεματικά εργαστήρια, τις ομιλίες αλλά και τις 20 συναντήσεις συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring sessions) που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τους στρατηγικούς συνεργάτες του Idea Platform.

Οι ομάδες που διαγωνίστηκαν

Οι 10 ομάδες που προέκυψαν μετά το τέλος της προπαρασκευαστικής περιόδου και πήραν μέρος στο διαγωνιστικό μέρος στη διάρκεια της τελευταίας ημέρας -διεκδικώντας τα 3 βραβεία και χρηματικά έπαθλα- ήταν οι εξής:

Discow

Τo Discow θα είναι μια δωρεάν mobile εφαρμογή για iOS & Android, η οποία θα παραθέτει στον επισκέπτη μια συλλογή εκπτώσεων και προσφορών από ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων εστίασης, ξενοδοχείων και καταστημάτων λιανικής.

Hotelbees

Μία πλατφόρμα για την αξιοποίηση τουριστικών καταλυμάτων ως χώρων όχι μόνο διαμονής αλλά και εργασίας από ευέλικτες εργασιακές ομάδες που εκπονούν βραχυπρόθεσμα εταιρικά projects.

mintQR

Ψηφιακός κατάλογος με την αισθητική της επιχείρησης. Επεξεργαστείτε τα προϊόντα σας, ακούστε τους πελάτες σας, αυξήστε τις πωλήσεις σας. Αξιοποιήστε το κανάλι επικοινωνίας που ανοίγει με τη φράση «Σκάναρε για το μενού».

NowCaptain

Η εφαρμογή συνδέει τους ταξιδιώτες που θέλουν να μεταβούν σε μια δυσπρόσιτη παραλία -ή κάποιο μέρος στο οποίο κάποιος δε μπορεί να πάει παρά μόνο μέσω θαλάσσης- με τους επαγγελματίες με κάποιο σκάφος οι οποίοι μπορούν να πάνε τους ταξιδιώτες όπου αυτοί θέλουν.

Optetrip

Μία ψηφιακή πλατφόρμα που δίνει ποιοτικές λύσεις στα προβλήματα του ταξιδιωτικού κόστους και δέσμευσης χρόνου, ενώ παράλληλα προωθεί το τουριστικό πακέτο με καινοτόμους τρόπους.

Plannerd

To Plannerd είναι μια υπηρεσία που θέλει να προσφέρει personalised travel plans με τις δραστηριότητες που ενδιαφέρουν πιο πολύ τον τουρίστα. Στόχος είναι ο τουρίστας να δει τον προορισμό μέσα από τα μάτια και τις εμπειρίες ενός ντόπιου.

Tourmie

Μία online concierge εφαρμογή, η οποία ήρθε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και κλείνουν εξατομικευμένες υπηρεσίες για τις ανάγκες των ταξιδιών τους, βοηθώντας παράλληλα τα ξενοδοχεία να αυξάνουν τα έσοδά τους από πωλήσεις προσωποποιημένων υπηρεσιών, και τους παρόχους υπηρεσιών να προωθούν τις υπηρεσίες τους άμεσα σε νέα κανάλια πωλήσεων.

Trip Tailor

Σκοπός της Trip Tailor είναι να αναπτύξει ένα νέο, συναρπαστικό τρόπο σχεδιασμού και αγοράς διακοπών. Στόχος είναι να απλοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο ομαδοποιούνται οι εμπειρίες, με τη δημιουργία μίας δυναμικής, διαδραστικής και φιλικής προς το χρήστη πλατφόρμας.

Villa4Villa

Αφορά τη δημιουργία μίας πλατφόρμας ανταλλαγής πολυτελών εξοχικών κατοικιών∙ ένα κλειστό premium club όπου οι ανταλλαγές θα γίνονται μέσω ενός συστήματος πόντων.

XtremeGreece.Travel

Μία διαδικτυακή πλατφόρμα όπου τουρίστες απ’ όλο τον κόσμο μπορούν να κάνουν κράτηση σε ειδικές δραστηριότητες/διαμονή με συγκεκριμένες προδιαγραφές σε όλη την Ελλάδα.

Οι 3 νικητές

Η κατάταξη των 3 ομάδων που αναδείχθηκαν νικήτριες διαμορφώθηκε ως εξής: το 1ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 3.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της mintQR, το 2ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 2.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της Trip Tailor, ενώ τέλος το 3ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 1.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της Tourmie.

Πλούσιο το περιεχόμενο του πρώτου Idea Platform

Το πρώτο Idea Platform διακρίθηκε για το πλούσιο περιεχόμενό του, χάρη στο οποίο οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να λάβουν πρακτική καθοδήγηση στην προσπάθειά τους να μετουσιώσουν την ιδέα τους σε μία πραγματική επιχειρηματική ευκαιρία. Ενδεικτικά, τα workshops που πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά με την υποστήριξη των στρατηγικών συνεργατών του προγράμματος κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας, από “Design Thinking” και “Product Design” έως “Digital Marketing και “Pitching Skills”.

Ηγετικές εταιρείες στήριξαν και αυτό το πρόγραμμα του CapsuleT

Για την επιτυχημένη διεξαγωγή του Idea Platform, η ομάδα του CapsuleT ένωσε για ακόμα μία φορά τις δυνάμεις της με ηγετικές εταιρείες του οικοσυστήματος που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή να συμβάλουν ουσιαστικά στο πρόγραμμα. Έτσι, εκτός από τη Google που στήριξε ενεργά ως χορηγός και την προκειμένη πρωτοβουλία του επιταχυντή, στο Idea Platform συνέπραξαν ως στρατηγικοί συνεργάτες μεγάλοι οργανισμοί της χώρας, ήτοι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Expedia Group, το Μουσείο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή και το NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας. Επιπλέον, την προσπάθεια του επιταχυντή στήριξαν -συμμετέχοντας ως μέντορες και ομιλητές- εκπρόσωποι αναγνωρισμένων νεοφυών επιχειρήσεων στο χώρο του τουρισμού∙ αυτές είναι η Clio Muse Tours, η Ferryhopper, η Keeano, η SaMMYacht, η TravelMyth, η Triparound, η Welcome Pickups, η Woof Together, η Workathlon και η Zoottle.

Μετά το πέρας της ξεχωριστής διαδικτυακής εκδήλωσης, ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε., Αλέξανδρος Βασιλικός τόνισε σχετικά με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του Idea Platform: «Συγχαρητήρια τόσο στους τρεις νικητές όσο και στις υπόλοιπες ομάδες για την πραγματικά θεαματική πρόοδο και εξέλιξη της ιδέας τους στη διάρκεια του διαγωνιστικού προγράμματος. Σε μια περίοδο όπου δοκιμάζονται σκληρά τα ελληνικά ξενοδοχεία και το οικοσύστημα των startups εταιρειών, οι ευρύτερες συνέργειες και η πολύτιμη τροφοδότηση του τουριστικού περιβάλλοντος με καινοτόμες ιδέες είναι στοιχεία-κλειδιά που θα μας οδηγήσουν όχι μόνο σε μία ταχεία ανάκαμψη, αλλά και στη βελτιστοποίηση του τουριστικού προϊόντος συλλήβδην. Ο CapsuleT είναι και θα εξακολουθήσει να είναι ένα εκκολαπτήριο τέτοιων επιχειρηματικών προτάσεων, προωθώντας τη σύνδεσή τους με την αγορά».

Από τη μεριά της, η Director του επιταχυντή, Κατερίνα Σαριδάκη, ανέφερε για τη λήξη του διαγωνιστικού προγράμματος τα εξής: «Σε ένα αβέβαιο τουριστικό περιβάλλον είμαστε βέβαιοι ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ιδέες που θα φέρουν στην επιφάνεια ουσιαστικές λύσεις με χρήση τεχνολογίας, που θα βοηθήσουν τον κλάδο να επανακάμψει ταχύτερα, αποτελεσματικότερα και με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Το Idea Platform αποτελεί για τον CapsuleT πηγή έμπνευσης, δημιουργικότητας και προπάντων ευκαιριών για νέες και νέους που θέλουν να δοκιμάσουν το δρόμο της επιχειρηματικότητας και χρειάζονται ένα ασφαλές και γόνιμο πλαίσιο για να ξεκινήσουν. Μέσα από το Idea Platform πιστεύουμε ότι θα δούμε στο μέλλον νέες startups του τουρισμού να κάνουν τα πρώτα τους βήματα, συγκροτημένα και με γερές βάσεις για το αντικείμενο που θα εστιάσουν. Εμείς είμαστε εδώ να τις στηρίξουμε, με το πρόγραμμα του Idea Platform να επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση».

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman