ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MoU: 1,5 εκατ. χρήστες είχαν αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο

13:09 - 06 Απρ 2021 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MoU: 1,5 εκατ. χρήστες είχαν αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο
Με ξεχωριστή επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου η πρωτοβουλία του ΞΕΕ «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MoU» με κεντρικό μήνυμα: H επένδυση στη Φιλοξενία είναι προϋπόθεση γρήγορης και βιώσιμης οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης σε όλη την Ελλάδα, με οφέλη για όλους τους Έλληνες.

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, «επικοινωνήσαμε το μήνυμά μας σε σειρά τηλεδιασκέψεων και εν γένει ηλεκτρονικών επαφών λόγω των γνωστών περιορισμών, με εκπροσώπους παραγωγικών δυνάμεων, κλαδικών φορέων και επαγγελματικών οργανώσεων, οι οποίοι εξέφρασαν την υποστήριξή τους στην πρωτοβουλία και τη συμφωνία τους στο στρατηγικό ρόλο που μπορεί να παίξει η Φιλοξενία για τη γρήγορη ανασυγκρότηση ολόκληρης της χώρας στη μετα Covid εποχή.

Η φιλοξενία έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία που αποτυπώνονται στον κύκλο εργασιών 17 κλάδων και 9 τομέων της οικονομίας, όπως τεκμηριωμένα ανέδειξε και η μελέτη της Grant Thornton που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας.

Γι’ αυτό και η Φιλοξενία ενώνει και αποδεικνύεται προνομιακό πεδίο για την καλλιέργεια μιας νέας κουλτούρας συνεργασίας που έχουμε ανάγκη ως χώρα, προκειμένου να απαντήσουμε αποτελεσματικά στις μεγάλες προκλήσεις.

Ταυτόχρονα το μήνυμά μας απευθύνθηκε σε ολόκληρη την κοινωνία καθώς η φιλοξενία είναι υπόθεση όλων. Αναδείξαμε τη συνεισφορά της στο ΑΕΠ, στην απασχόληση, στις ευκαιρίες για τους νέους, στην περιφερειακή ανάπτυξη και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών.

Με μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή καμπάνια θέσεων, αξιοποιώντας τη δυναμική των κοινωνικών δικτύων, καταφέραμε το περιεχόμενο της πρωτοβουλίας μας να φτάσει παντού στην Ελλάδα και να αγκαλιαστεί απ’ όλους. Πετύχαμε συνολικά, μέσα σε ένα μήνα, πάνω από 24 εκ. προβολές του περιεχομένου μας στο Facebook, στο Instagram και στο Google.

Σχεδόν 2,5 εκ. μοναδικοί χρήστες του Google και κοντά στα 2 εκ. μοναδικοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων, ήρθαν σε επαφή με τα μηνύματα της πρωτοβουλίας μας για την ανάγκη επένδυσης στη Φιλοξενία. Από αυτούς είναι πολύ σημαντικό ότι 1,5 εκατομμύριο μοναδικοί χρήστες είχαν αλληλεπίδραση με το περιεχόμενό μας.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως τα videos που αναρτήθηκαν στο YouTube και στα κοινωνικά δίκτυα ξεπέρασαν το 1,5 εκ. προβολές ενώ μόνο το animated video «Γνωρίστε την Ελένη» ξεπέρασε τις 46.000 προβολές στο YouTube, μόλις μέσα σε μια εβδομάδα».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.