ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Onoma hotel: Το πεντάστερο των millennials Κύριο

09:27 - 25 Ιουλ 2021 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Onoma hotel: Το πεντάστερο των millennials
Σε μία εποχή που επικρατεί κατά κόρον η ανασφάλεια σε κάθε νέα επένδυση και ρίσκο, λόγω της πανδημίας, υπάρχουν κάποιοι που τολμούν να κάνουν πραγματικότητα το όραμά τους, πηγαίνοντας κόντρα στους καιρούς, με το αποτέλεσμα να τους δικαιώνει πανηγυρικά.

Ο λόγος για το ΟΝΟΜΑ HOTEL, τη νέα εισαγωγή στον Όμιλο Anatolia Hospitality που ανήκει στην οικογένεια Χρυσοχοΐδη, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και τρεις γενιές στον τουρισμό.

Το νέο αυτό ξενοδοχείο, βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην οδό Μοναστηρίου. Πρόκειται για ένα κτίριο οχτώ ορόφων και συνολικά 5.000 τ.μ. που μετατράπηκε σε ξενοδοχείο με 83 δωμάτια και 164 κλίνες.

284158771

Αυτό όμως που το κάνει να ξεχωρίζει σε σχέση με τα υπόλοιπα ξενοδοχεία, είναι το ύφος του. Πριν καν μπει κανείς μέσα στο ΟΝΟΜΑ, αλλά και καθ΄ όλη τη διάρκεια παραμονής του εκεί, συναντάει ένα urban και funky κόσμο, που βγάζει μία αύρα που δεν θυμίζει το τυπικό «στυλιζαρισμένο» πεντάστερο ξενοδοχείο, που θα περίμενε.

Το target group του είναι οι millenials, δηλαδή πάνω-κάτω όλοι όσοι είναι μεταξύ 20 και 40 ετών, ή όλοι όσοι νιώθουν πως είναι τόσο.  

onoma hotel

Με γνώμονα αυτό, οι ιδιοκτήτες, έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία και την προσωποποίηση των επισκεπτών, καθώς αυτά είναι δύο χαρακτηριστικά που εκφράζουν τη συγκεκριμένη γενιά.

Από εκεί άλλωστε εμπνεύστηκαν και το όνομα του ξενοδοχείου, αφού καταφέρνει να προσαρμόζεται κάθε φορά στα μέτρα και την μοναδικότητα του επισκέπτη, όπως ακριβώς και το προσωπικό του όνομα, κάνοντας τον, να νιώθει μοναδικό.

Επιπλέον, το ξενοδοχείο έχει ως αξία το inclusivity, με αποτέλεσμα όλοι να νιώθουν οικεία, ανεξαρτήτως από την ταυτότητά τους ή το μέρος από όπου προέρχονται.

Τέλος, το ΟΝΟΜΑ, επενδύει πολύ στην επιχειρηματικότητα. Παρέχει πρωτότυπους χώρους συσκέψεων για εταιρείες, τόσο μεγάλες, όσο και μικρές, διασφαλίζοντας την δημιουργικότητά τους, και βάζοντας έτσι το δικό του λιθαράκι στην εξέλιξή τους.

Never left homeC

Μάλιστα, επενδύει και στην τοπική αγορά, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που έχει απευθυνθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, είτε πρόκειται για επιχειρήσεις, είτε και για καλλιτέχνες.

Να σημειωθεί πως πρόκειται για μία επένδυση ύψους 8,2 εκατομμυρίων ευρώ συνολικά, με το 40% αυτής, να προέρχεται από επιδότηση του Αναπτυξιακού νόμου.

Τελευταία τροποποίηση στις 10:15 - 25 Ιουλ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.