ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

MINOAN: Αμφισβητεί την ΑΝΕΚ στη γραμμή Πειραιάς - Σούδα

11:16 - 16 Μαϊ 2013 | Ναυτιλία
MINOAN: Αμφισβητεί την ΑΝΕΚ στη γραμμή Πειραιάς - Σούδα
Να μπει σφήνα στη μονοκρατορία της ΑΝΕΚ στα Χανιά επιχειρεί η εταιρία MINOAN του Ομίλου Grimaldi.

Έτσι στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αναμένεται να συζητηθεί η αίτηση των Μινωικών Γραμμών για την ετήσια δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ "ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ" στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΧΑΝΙΑ από 01-07-2013.

Σε μια κίνηση, μάλιστα, με πολλαπλό νόημα, την ώρα που η αντίπαλη πλευρά της ΑΝΕΚ αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας η MINOAN υπογραμμίζει την πρόθεσή της με ειδική ανακοίνωση προς τον τοπικό τύπο να δρομολογήσει το πλοίο. Στη γραμμή κινούνται το F/Β Λατώ (πλοίο που καλύπτει τη γραμμή πάνω από 25 χρόνια) και το F/B ΕΛΥΡΟΣ (εδώ και λίγα χρόνια) της ΑΝΕΚ.
Πιο συγκεκριμένα η MINOAN τονίζει:
«Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ανακοινώνουν ότι, κατέθεσαν εκ νέου αίτηση στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) που θα συνεδριάσει την Παρασκευή 17/05/2013 στη Νάξο για τη δρομολόγηση του σύγχρονου ελληνικού πλοίου τους H/S/F ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ, προσφέροντας καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά - Πειραιάς. Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί υποχρέωσή της να ενημερώσει το επιβατικό κοινό με τα ακόλουθα:
Το ανωτέρω πλοίο, αποτελεί στην Ελλάδα ένα από τα πιο σύγχρονα πλοία στην κατηγορία του, το οποίο συνδυάζει μεγάλες ταχύτητες, άνεση και πολυτέλεια στα ταξίδια. Διαθέτει σύγχρονους και μοντέρνους κοινόχρηστους χώρους (εστιατόρια, μπαρ, ντίσκο, εμπορικό κέντρο), ευρύχωρες καμπίνες και μεγάλης χωρητικότητας γκαράζ, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και των θαλάσσιων μεταφορών από και προς την Κρήτη.

 

chania230113


Με αυτή την επιχειρηματική τους κίνηση οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ στοχεύουν:

1. Στη δημιουργία, εν μέσω ύφεσης, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι το υπό ελληνικής σημαίας πλοίο H/S/F ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ θα επανδρωθεί με έλληνες ναυτικούς, ενώ χάριν της λειτουργίας της νέας αυτής γραμμής, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στην πόλη αλλά και στο λιμάνι των Χανίων, συμβάλλοντας στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της πόλης και της ενίσχυσης του εσωτερικού τουρισμού που πλήττεται τα τελευταία χρόνια σημαντικά.
2. Στην αύξηση της τουριστικής κίνησης προς τα Χανιά μέσω του διεθνούς δικτύου μεταφορών που μόνο οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ διαθέτουν στην Ελλάδα, ως μέλος ενός εκ των μεγαλύτερων ομίλων μεταφορών δια θαλάσσης στην Ευρώπη.
3. Στην παροχή εναλλακτικών λύσεων/διευκολύνσεων μεταφοράς τοπικών και ευπαθών προϊόντων τόσο του νομού Χανίων, όσο και του όμορου νομού του Ρεθύμνου.
4. Στην κάλυψη, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο καθώς και σε περιόδους αιχμής, έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών επιβατών και οχημάτων, οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν από τα ήδη δρομολογημένα πλοία.
5. Στην τήρηση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού, όπως αυτός ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την αποκατάσταση συνθηκών ανταγωνιστικής αγοράς, με όφελος για τους καταναλωτές οικονομική πρόοδο και επίτευξη κοινωνικής ευημερίας.


Ως εκ τούτου, η διοίκηση των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ πιστεύει ότι, οι υποβληθείσες δηλώσεις της για δρομολόγηση του σύγχρονου πλοίου H/S/F ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ, στην προαναφερόμενη γραμμή από την 1η Ιουλίου 2013, θα τύχουν της θετικής αποδοχής του αρμόδιου Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, κ. Κωστή Μουσουρούλη, χάριν της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τον εμπορικό κόσμο και περαιτέρω της ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης και του υγιούς ανταγωνισμού».

 

Διαβάστε επίσης:

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.