• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ μονόδρομος για την αναβίωση του Περάματος

10:47 - 02 Απρ 2015 | Ναυτιλία
Η είσοδος ιδιώτη στρατηγικού επενδυτή στον ΟΛΠ αποτελεί μονόδρομο για την αναβίωση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης επισήμαναν στον Γενικό Γραμματέα Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Γιάννη Τόλιο τα Μέλη της ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ "ΤΡΙΤΩΝ" κ. Θεόδωρος Πιτσιρίκος, κ. Αθανάσιος Καλαμπόκας και ο συντονιστής της Κοινοπραξίας κ. Αλέξανδρος Κορωνάκης.

Όπως του τόνισαν, κατά τη διάρκεια της συνάντησής τους, ο στρατηγικός επενδυτής είναι απαραίτητος τόσο για την υλοποίηση επενδύσεων στη ΝΕΖ, που μπορεί να ξεπερνούν τα 100 εκατ. ευρώ, όσο και για την οργάνωση της επισκευαστής βάσης στα πρότυπα του εξωτερικού ώστε να καταστεί ανταγωνιστική.

 

Τα Μέλη της Κοινοπραξίας υποστήριξαν τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ μέσω της πώλησης μετοχών, αλλά δεν είναι αρνητικοί και στο ενδεχόμενο να επιλεχθεί η μέθοδος της παραχώρησης δραστηριοτήτων. «Και οι δύο περιπτώσεις προϋποθέτουν συμμετοχή επενδυτή (επενδυτών) με εισφορά κεφαλαίων για την ανασυγκρότηση και εκσυγχρονισμό όλων των δραστηριοτήτων», σημείωσαν χαρακτηριστικά. Πέραν της προφορικής ενημέρωσης παρεδόθησαν στον κ. Γιάννη Τόλιο και οι διαχρονικές ενέργειες και προτάσεις σε ενιαίο Φάκελλο.

 

Η Κοινοπραξία "ΤΡΙΤΩΝ" τόνισε με έμφαση τα ακόλουθα:

  1. Η υφιστάμενη κατάσταση της διαρκούς υποβάθμισης και υπολειτουργίας της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος-Δραπετσώνας κλπ. δεν μπορεί να συνεχισθεί.

  2. Οι επιχειρήσεις του Κλάδου έχουν πληγεί πολύ σοβαρά. Ακόμα και πιο μεγάλες και υγιείς επιχειρήσεις κινδυνεύουν να κλείσουν με απρόβλεπτες συνέπειες στην τοπική κοινωνία.

  3. Ειδικά για την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη η Κοινοπραξία "ΤΡΙΤΩΝ" έχει εκπονήσει σχέδιο ανάπτυξης, το οποίο περιλαμβάνει άμεσες παρεμβάσεις με κόστος 50.000.000,00 ευρώ σε πρώτη φάση, ώστε να γίνει επανεκκίνηση.

  4. Επίσης η επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (Εμπορικό Τμήμα) και η εύρυθμη λειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου πρέπει να προωθηθεί άμεσα, διότι η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας αποτελούν αλληλοσυμπληρούμενες μονάδες. Όλες μαζί γίνονται ο μεγαλύτερος πόλος Ναυπήγησης-Επισκευής πλοίων στην Μεσόγειο.

Σε κάθε περίπτωση ο πιθανός επενδυτής πρέπει συμβατικά να αναλάβει την υποχρέωση αναβάθμισης και ανανέωσης των υποδομών της Ζώνης όπως απαιτείται και να παραχωρείται η χρήση σε όλους τους Ναυπηγοεπισκευαστές που πληρούν τις από τον νόμο προβλεπόμενες προϋποθέσεις.

 

Ο Γενικός Γραμματέας Βιομηχανίας έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τα τεθέντα θέματα και διαβεβαίωσε ότι θα μελετήσει με προσοχή τις υποβληθείσες προτάσεις, ενώ εκδήλωσε την πρόθεσή του να επισκεφτεί και ο ίδιος τους χώρους της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman