• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Βενιάμης: Απειλή για την ελληνική ναυτιλία ο παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος Κύριο

20:16 - 14 Μαρ 2018 | Ναυτιλία
Tην ανάγκη συνειδητοποίησης από την κοινωνία και τους νομοθέτες, της καθοριστικής σημασίας της ναυτιλίας, στο πλαίσιο των θετικών στόχων της παγκοσμιοποίησης και την ανάγκη για κάθε ναυτιλιακό κράτος, όπως η Ελλάδα, να διατηρήσει τη δική του ναυτιλία βιώσιμη και άρα, ανταγωνιστική,επεσήμανε μεταξύ άλλων, στην ομιλία του ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεόδωρος Βενιάμης, μιλώντας στο ναυτιλιακό συνέδριο TheSeaNation, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, με τον τίτλο: «Η Παγκόσμια Επίδραση της Ναυτιλίας - The Global Impact of Shipping».

Ο κ.Βενιάμης τόνισε ότι ο εμπορικός πόλεμος με την επιβολή δασμών από τη μεριά των ΗΠΑ απειλεί τη βιωσιμότητα της ελληνικής ναυτιλίας και υπογράμμισε πως πρέπει να ληφθούν μέτρα υποστήριξης της φυσιογνωμίας και δυναμικότητας της ναυτιλίας. Αυτά όπως είπε θα έχουν συνολικότερο όφελος, καθώς ο συγκεκριμένος επιχειρηματικός τομέας θα συνεχίσει έτσι να προσφέρει σημαντικά στους πολίτες του κόσμου, σε καιρούς ειρήνης αλλά και κρίσεων.

Τόνισε εξάλλου ότι η ναυτιλία λόγω του παγκόσμιου χαρακτήρα της είναι εκτεθειμένη στον διεθνή ανταγωνισμό, ο οποίος επί των ημερών μας έχει λάβει οξύτατες διαστάσεις, λόγω της πολιτικής που ακολουθείται από πολλά διεθνή ναυτιλιακά κέντρα να προσελκύσουν και να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο αυτής.

Συνεπώς, ανέφερε, βασικό μέλημα κάθε κράτους που θέλει ναυτιλία πρέπει να είναι η σχεδίαση και εφαρμογή μέτρων, πάντα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που υπάρχουν, για την στήριξη και περαιτέρω ενίσχυση της ναυτιλίας του, μέσω του οποίου θα διατηρήσει το στρατηγικό πλεονέκτημα εξασφάλισης των αναγκαίων εισαγωγών - εξαγωγών , θα αυξήσει τις θέσεις εργασίας και θα πολλαπλασιάσει τα οφέλη για την εθνική οικονομία του, λαμβάνοντας υπόψη ότι στη ναυτιλία τίποτε δεν πρέπει να θεωρείται ως δεδομένο.

Υπογράμμισε επιπροσθέτως ότι «η βαλκανική ενδοχώρα και ο ευρύτερος χώρος της εγγύς Ανατολής, αλλά και η προώθηση του κινεζικού εμπορίου στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδας συνηγορούν υπέρ της ύπαρξης ενός μεγάλου σύγχρονου στόλου και ανταγωνιστικών υπηρεσιών στην χώρα μας.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman