ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Θεοφάνης: Άλλα περιμέναμε και άλλα βρήκαμε στον ΟΛΘ-Οι στόχοι

15:33 - 17 Απρ 2018 | Ναυτιλία
Θεοφάνης: Άλλα περιμέναμε και άλλα βρήκαμε στον ΟΛΘ-Οι στόχοι
Οι εκπρόσωποι του νέου βασικού μετόχου του ΟΛΘ παραχώρησαν την Τρίτη συνέντευξη Τύπου, στην οποία παρουσίασαν το όραμά τους για το λιμάνι, ενώ παράλληλα εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για την κατάσταση στην οποία το παρέλαβαν.

Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης, τόνισε πως δεν είχε γίνει η σωστή ενημέρωση και πως η νέα διοίκηση άλλα περίμενε και άλλα βρήκε.

"Βρήκαμε παλιό εξοπλισμό, καθυστερήσεις στο ΣΕΜΠΟ, οργανωτικές δυσλειτουργίες και διαφορετική κατάσταση του εξοπλισμού απ’ αυτή που μας είχε παρουσιαστεί στο διαγωνισμό, σε τέτοιο βαθμό που μας κάνει να αισθανόμαστε ότι δεν είχαμε σωστή πληροφόρηση", ανέφερε συγκεκριμένα.

"Αντιμετωπίζουμε δυσκολίες στη λειτουργία του λιμανιού, ωστόσο, είμαστε διατεθειμένοι ήδη από τον πρώτο χρόνο να ξοδέψουμε 27 εκατ. ευρώ γιατί υπάρχει απόλυτη ανάγκη και το λιμάνι δεν μπορεί να έχει βιώσιμη λειτουργία", ανέφερε ο κ. Θεοφάνης. Πρέπει να προχωρήσουν άμεσα οι επισκευές υποδομών και εξοπλισμού για να λειτουργήσει το λιμάνι.

Ο κ. Θεοφάνης άφησε υπονοούμενα και για την οικονομική κατάσταση του οργανισμού, λέγοντας ότι "περιμένουμε του ορκωτούς λογιστές για να δούμε την εικόνα και εκεί, ενώ τα αποτελέσματα θα μας παραδοθούν μέχρι τέλος Απριλίου".

Σε ερώτηση αν η νέα διοίκηση σκέφτεται να ενεργοποιήσει τις ρήτρες που προβλέπει η σύμβαση δήλωσε ότι επιφυλάσσεται...

Οι στόχοι

Αναφερόμενος στο επενδυτικό σχέδιο της κοινοπραξίας και τις υποχρεωτικές επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ ο κ. Θεοφάνης αποκάλυψε ότι στόχος είναι να γίνουν πολύ συντομότερα από τα επτά χρόνια που προβλέπει η συμβατική υποχρέωση, και να ολοκληρωθούν περίπου στα 4,5 χρόνια προκειμένου να μπει το λιμάνι στη νέα εποχή το συντομότερο δυνατό και να κερδίσει τον ανταγωνισμό.

Στόχος είναι να φτιάξουμε το καλύτερο λιμάνι της ανατολικής Μεσογείου ανέφερε ο κ. Θεοφάνης. Ο Ρούι Πίντο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ είπε ότι τελικός στόχος της εταιρείας είναι να κατακτήσει την αγορά της κεντρικής Ευρώπης στόχο όμως που έχει θέσει και η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά.

Τέλος, ο κ. Θεοφάνης ξεκαθάρισε, πάντως, ότι τα δύο λιμάνια έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το λιμάνι του Πειραιά είναι όπως είπε μεγάλο διαμετακομιστικό λιμάνι, ενώ της Θεσσαλονίκης, είναι λιμάνι get away για εξαγωγές.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.