ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Captain Fu (ΟΛΠ): Θα φέρουμε θέσεις εργασίας στην τοπική κοινωνία του Πειραιά Κύριο

07:37 - 09 Μαϊ 2018 | Ναυτιλία
Captain Fu (ΟΛΠ): Θα φέρουμε θέσεις εργασίας στην τοπική κοινωνία του Πειραιά
"Το 2018 η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι οι επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά με στόχο να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας για την τοπική κοινωνία. Είμαστε έτοιμοι με τις χρηματοδοτήσεις των επενδύσεων και περιμένουμε τις εγκρίσεις από το υπουργείο και τους αρμόδιους φορείς". Αυτό δήλωσε χθές στο Χρηματιστήριο Αθηνών ο διευθύνων σύμβουλος της OΛΠ Α.Ε. Captain Fu Chengqiu κατά τη διάρκεια παρουσίασης της εταιρίας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών και αποκάλυψε για την πορεία εργασιών της εταιρίας το φετινό α' τρίμηνο του 2018 πως "το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι είχαμε μία καλή εξέλιξη απ αυτή που περιμέναμε τους πρώτους τρείς μήνες της νέας χρονιάς".

Οπως σημείωσε ο Captain Fu Chengqiu <η λειτουργία του ΟΛΠ  βρίσκεται σε ομαλή πορεία ενώ υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη  από την Cosco Group. Κάνουμε προσπάθεια να αυξήσουμε τον τζίρο μας και να μειώσουμε το κόστος μας για να εμφανίσουμε καλύτερο επίπεδο κερδοφορίας. Ηδη το λιμάνι του Πειραιά από την 93η θέση που είχε παγκοσμίως το 2016 έφθασε στην 36η θέση το 2017>.

Ο επικεφαλής του ΟΛΠ σχολιάζοντας την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ υπογράμμισε τα εξής: <Θα έβλεπα συνέργειες στα 2 λιμάνια. Ο ανταγωνισμός θα μας φέρει πίεση αλλά έτσι θα γίνουμε καλύτεροι και θα μας δώσει ώθηση. Αν μία εταιρία δεν έχει το αίσθημα της κρίσης δεν είναι καλή εταιρία>. Σημειώνεται ότι κατά τους πρώτους μήνες του 2018 συνεχίζεται η ανοδική πορεία της Εταιρείας, με την πιο σημαντική αύξηση να σημειώνεται στο Car Terminal (+32 % στο transit και +23% στο εγχώριο φορτίο για το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου 2018). Επίσης αύξηση άνω του 10% παρουσιάζεται κατά την ίδια περίοδο και στη ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα, παρά το γεγονός ότι οι προϋπάρχουσες δεξαμενές δεν ήταν σε πλήρη λειτουργία λόγω των εργασιών για την εγκατάσταση της νέας πλωτής δεξαμενής. Η εταιρία σχεδιάζει τη κατασκευή 4 ξενοδοχείων στο Πειραιά. 

Το ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων σχεδιάζεται να αναπτυχθεί στη λεγόμενη «Παγόδα» στην Ακτή Μιαούλη, αφού γίνουν έργα για τη διατήρηση της σκεπής της που έχει χαρακτηριστεί διατηρητέα. Το κτίριο κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1960, με στόχο τον ασφαλή ελλιμενισμό των υπερωκεανίων της εποχής. Το δεύτερο πεντάστερο σχεδιάζεται να χωροθετηθεί στην περιοχή Πόρτο Λεόνε, δηλαδή στη νότια πλευρά του λιμανιού, εκεί όπου βρίσκεται και ο προβλήτας για τα κρουαζιερόπλοια. Τα άλλα δύο, ένα τεσσάρων και ένα πέντε αστέρων, σχεδιάζεται να γίνουν αφού προηγουμένως μετατραπούν οι αποθήκες (η «μικρή» και η «μεγάλη», που βρίσκονται διπλά στις παλαιές διακομετακομιστικές αποθήκες σιτηρών) σε κατάλληλα για την ανάπτυξη ξενοδοχείων κτίρια. 

Στις στρατηγικές επενδύσεις που ανακοίνωσε χθες ο ΟΛΠ Α.Ε. περιλαμβάνεται η επέκταση του επιβατικού λιμένα (νότια ζώνη, φάση Α΄), προϋπολογισμού 136 εκατ., για τη δημιουργία 2 θέσεων και συνολικά 6 νέων θέσεων (μαζί με τη φάση Β΄) πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων μήκους έως 350 μέτρων. Ακόμη δρομολογείται η επέκταση του Σταθμού Διακίνησης Αυτοκινήτων σε δύο φάσεις, με απώτερο στόχο την αναδιαρρύθμιση της χωροθέτησής του και την ενοποίηση των δύο προβλητών του. Στο ίδιο πλαίσιο θα κατασκευαστούν και δύο πενταώροφα κτίρια στάθμευσης αυτοκινήτων, έκτασης 75.000 τ.μ. το καθένα. Επίσης, ο ΟΛΠ προχωράει στην αναβάθμιση του προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, στη βυθοκόρηση του κεντρικού λιμένα, ολοκληρώνει την κατασκευή του νέου προβλήτα πετρελαιοειδών και δρομολογεί την υπόγεια οδική σύνδεση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων με τον πρώην χώρο ΟΔΔΥ. Εκεί θα γίνει ανάπτυξη κέντρου logistics, έκτασης 80.000 τ.μ.. Επίσης θα προχωρήσει στη μετατροπή της «πενταγωνικής αποθήκης» στην Ακτή Μιαούλη σε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας και στην ανακατασκευή της πέτρινης αποθήκης για τη μετατροπή της σε μουσείο και ιστορικό αρχείο. Οσον αφορά στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, για την οποία έχει τεθεί στόχος προσέλκυσης 350-450 πλοίων ετησίως, προχωρούν οι βελτιώσεις υποδομών (συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών) και δρομολογείται η κατασκευή επισκευαστικού προβλήτα mega yaght στην Περιοχή Γ1, με την εγκατάσταση synchrolift 8.500 τόνων.

Ανέστης Ντόκας

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.