ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΟΛΘ:Στο τέταρτο τρίμηνο ο ανάδοχος για την έκτη προβλήτα

17:44 - 04 Ιουν 2019 | Ναυτιλία
ΟΛΘ:Στο τέταρτο τρίμηνο ο ανάδοχος για την έκτη προβλήτα
Μέσα στο τέταρτο τρίμηνο 2019 εκτιμάται ότι θα έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος, που θα αναλάβει την επέκταση της 6ης προβλήτας στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης με προοπτική το σημαντικό αυτό έργο του πακέτου υποχρεωτικών επενδύσεων, επί του οποίου δεσμεύτηκε η κοινοπραξία των επενδυτών να ξεκινήσει στο τέλος του έτους και να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022 ή στις αρχές του 2023, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησαν σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του OΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης και στελέχη της εταιρείας, στη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών μεγεθών της σε αναλυτές.

Ο κ. Θεοφάνης εξέφρασε την ελπίδα η ολοκλήρωση του έργου της 6ης προβλήτας, που θα επιτρέψει την προσέγγιση μεγάλων πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, να συμπέσει χρονικά με εκείνη των σιδηροδρομικών συνδέσεων του λιμένος, ώστε το τρένο να εξυπηρετεί επαρκώς τις μεταφορικές ανάγκες του αναβαθμισμένου λιμανιού, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. 

Το έργο στην 6η προβλήτα αφορά ουσιαστικά την επέκταση του κρηπιδώματος 26 και τη συνακόλουθη αύξηση της δυναμικότητας υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων και προβλέπεται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση της κοινοπραξίας (που είναι η επταετία από την απόκτηση του 67% του OΛΘ), ουσιαστικά ανοίγοντας τον δρόμο για την υποδοχή πλοίων κύριων γραμμών (mainliners) στα νερά του Θερμαϊκού.

Στη διάρκεια της παρουσίασης στους οικονομικούς αναλυτές επιβεβαιώθηκε ακόμη ότι η διοίκηση της εταιρείας θα προτείνει τη διανομή μερίσματος ύψους 0,57 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη του 2018 στους μετόχους, έναντι 0,45 ευρώ πέρυσι, για τη χρήση του 2017. «Η πολιτική μας είναι να μένουν ικανοποιημένοι οι μέτοχοι, αλλά να υπάρχουν χρήματα και για τις επενδύσεις», τόνισε ο κ. Θεοφάνης.

Επισημάνθηκε ακόμη ότι η OΛΘ Α.Ε. πέτυχε πέρυσι ρεκόρ πενταετίας στη διακίνηση containers μέσω του λιμένος της Θεσσαλονίκης, αφού διακινήθηκαν 424.500 TEUs (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων), έναντι 401.947 TEUs το 2017 και 349.990 το 2014.

Περισσότερες λεπτομέρειες και για τα παραπάνω θέματα αναμένεται να ανακοινωθούν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του OΛΘ, που έχει προγραμματιστεί για τις 19 Ιουνίου, αλλά και στη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, στις 26 του τρέχοντος μηνός.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.