ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

To ναυπηγείο καθυστέρησε το master plan του ΟΛΠ Κύριο

08:00 - 03 Σεπ 2019 | Ναυτιλία
To ναυπηγείο καθυστέρησε το master plan του ΟΛΠ
H δημιουργία ή όχι ναυπηγείου από την Cosco ήταν η αιτία που καθυστέρησε να κατατεθεί το master plan του ΟΛΠ. Ειδικότερα η Cosco έχει προσφύγει στο ΣτΕ καθώς υποστήριζε στο master plan περί χρήσης γης που θα έδινε τη δυνατότητα να προχωρήσει στη δημιουργία ναυπηγείου εφόσον δικαιωθεί από το ανώτατο δικαστήριο. Το νέα βελτιωμένο σχέδιο του ΟΛΠ περιλαμβάνει την κατασκευή τέταρτου προβλήτα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατών στους σταθμούς κρουαζιέρας με καταστήματα χωρίς δασμούς (Duty Free Shops).

Το ύψος της νέας επένδυσης που αφορά τον τέταρτο προβλήτα, ο οποίος θα κατασκευαστεί στα ανατολικά του προβλήτα 1, υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ, ενώ η δυναμικότητά του θα είναι στα 2,8 εκατ. teu, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα (capacity) του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας πάνω από τα 10 εκατ. teus.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΟΛΠ, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων το 2018 έφτασε τα 4,9 εκατ. teus με αύξηση 18,4% σε σχέση με το 2017, ενώ φέτος αναμένεται νέα αύξηση στα επίπεδα των 5,5 εκατ. teu.

Αναφορικά με το κέντρο εξυπηρέτηση επιβατών στους σταθμούς κρουαζιέρας με καταστήματα χωρίς δασμούς (Duty Free Shops), θα είναι κατά πολύ μικρότερο από τον αρχικό σχεδιασμό από τα 44 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα, στα 22 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα, καθώς στη νέα βελτιωμένη πρόταση δεν συμπεριλαμβάνεται το εμπορικό κέντρο (mall).

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.