• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Κίνδυνοι και προοπτικές για τα πλοία ξηρού φορτίου Κύριο

10:55 - 03 Απρ 2020 | Ναυτιλία
Διαταράξεις προκαλούνται στην αγορά ξηρού φορτίου, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Όπως είπαν πλοιοκτήτες με στόλο ξηρού φορτίου στο πρόσφατο διαδικτυακό 14ο ετήσιο Capital Link International Shipping Forum, η αβεβαιότητα που επικρατεί για τη διάρκεια που θα έχει ο COVID-19 είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος.

Ο γενικός διευθυντής της Grindrod Shipping, Martyn Wade προειδοποίησε για σημαντικές επιπτώσεις στην παγκόσμια οικονομία, σε περίπτωση που κλείσουν τα terminals ξηρού φορτίου σε Βραζιλία και Αργεντινή. 

Η Κίνα ελέγχει σε μεγάλο βαθμό την εξάπλωση του ιού και βρίσκεται τώρα σε διαδικασία ανάκαμψης, επεσήμανε ο πρόεδρος της Safe Bulkers, Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής. Αυτή η άποψη υιοθετήθηκε και από άλλους πλοιοκτήτες, καθώς αποτελεί πηγή αισιοδοξίας για τη συνέχεια.

Ο Σταμάτης Τσαντάνης της Seanergy Maritime Holdings σημείωσε ότι οι τιμές του σιδηρομεταλλεύματος αυξήθηκαν από τα 85 δολάρια ανά τόνο στα 90 δολάρια ανά τόνο, δείγμα ότι η Κίνα επέστρεψε. Αυτό ενδέχεται να σημαίνει μία ταχεία ανάκαμψη των ναύλων, όπως συνέβη στο δεύτερο μισό της περσινής χρονιάς.

Ωστόσο, καθώς η Κίνα επιστρέφει σε κανονικές συνθήκες, άλλα κράτη με ισχυρές εμπορευματικές ροές, όπως για παράδειγμα η Ινδία, βρίσκονται σε κατάσταση lockdown και αναζητούν λύσεις για να διατηρήσουν τις ροές. Οι διαταραχές που προκλήθηκαν από τους περιορισμούς μπορεί να διαρκέσουν εβδομάδες ή μήνες.

Αντιμετωπίσαμε παρόμοιες κρίσεις στο παρελθόν και πρέπει να βρούμε τρόπο να ξεπεράσουμε κι αυτήν τόνισε ο πρόεδρος της Scorpio Bulkers, Robert Bugbee, προσθέτοντας ότι οι κυβερνήσεις θα συνεχίσουν να προσλαμβάνουν άτομα και να ενισχύουν τις κοινωνίες.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Star Bulk, Hamish Norto, η κατάσταση στην αγορά ξηρού φορτίου επιδεινώνεται. Ο ίδιος επέστησε την προσοχή στις συναλλαγές με τρίτους, εκτός των μεγάλων ανθρακωρύχων ή των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας.

Γιώργος Γεωργίου







Τελευταία τροποποίηση στις 11:15 - 03 Απρ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman