Το σενάριο βασίζεται στην πτώση των ναύλων που παρουσίασαν τα carriers το 2009 και σχετίζεται με τα κενά δρομολόγια των προηγούμενων εβδομάδων.
Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφει το εμπόριο Ασίας - Ευρώπης, καθώς το 29%-34% της συνολικής χωρητικότητας έχει αποσυρθεί από την αγορά.
Σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο, τα carriers θα σημειώσουν πτώση 10% στον όγκο το 2020, αλλλά δε θα υπάρξει σημαντική μείωση στους ναύλους. Σε αυτήν την περίπτωση τα κέρδη θα καταγράψουν κάμψη 6 δισ. δολαρίων συγκριτικά με το 2019, τόνισε ο CEO της Sea-Intelligence, Alan Murphy.