Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal, η Spring Marine προχώρησε στην αγορά του MR tanker, OCEAN LAUREL, χωρητικότητας 46,549 DWT και κατασκευής 2010 έναντι 14,9 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία.
Παράλληλα, η Graham Shipping φέρεται πως αγόρασε το supramax GLOBAL PHOENIX, χωρητικότητας 56,118 DWT και κατασκευής 2010, έναντι 11 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί κι αυτό στην Ιαπωνία.
Όπως επισημαίνει η Allied Shipbroking, η δραστηριότητα αγοραπωλησιών ήταν ιδιαίτερα έντονη στην αγορά του ξηρού φορτίου την περασμένη εβδομάδα, με το ενδιαφέρον των εφοπλιστών να στρέφεται κυρίως σε μεσαία και μικρότερα πλοία.
Θετική εικόνα παρουσίασε και η αγορά των tankers, με πληθώρα νέων deals και συντονισμένες κινήσεις στους κύριους τύπους πλοίων. Ο οίκος σημειώνει ότι αν ενταθεί περισσότερο το ενδιαφέρον για τα μεγαλύτερα μεγέθη, ίσως υπάρξει περαιτέρω βελτίωση κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.