ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώληση VLCC για scrap τερματίζει σερί μηδενικών διαλύσεων 512 ημερών

16:12 - 20 Νοε 2020 | Ναυτιλία
Πώληση VLCC για scrap τερματίζει σερί μηδενικών διαλύσεων 512 ημερών
Η πώληση του σχεδόν 25 ετών δεξαμενόπλοιου, Sam (πρώην Zoya 1), χωρητικότητας 300.500 dwt για scrap σηματοδοτεί το τέλος του τέταρτου μεγαλύτερου σερί μηδενικών διαλύσεων VLCCs στην ιστορία, το οποίο διήρκεσε 512 ημέρες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της BIMCO, το τελευταίο VLCC που οδηγήθηκε στα διαλυτήρια ήταν το χωρητικότητας, 300.361 dwt, Watban, το οποίο πωλήθηκε για scrap στο Μπανγκλαντές τον Ιούνιο του 2019

Από τη διάλυση του τελευταίου VLCC, 42 έχουν παραδοθεί, προσθέτοντας 12,8 εκατ. dwt χωρητικότητα στο στόλο, με τη συνολική χωρητικότητα να εκτιμάται στα 255,3 εκατ. dwt, επισημαίνει η ΒΙΜCO.

O κλάδος των crude tankers βρίσκεται αντιμέτωπος με προκλήσεις. Όπως δείχνει η μελέτη της BIMCO, στις 13 Νοεμβρίου ένα μέσο VLCC ανέμενε κέρδη 11.395 δολαρίων την ημέρα, λιγότερα από τα μισά, τα οποία χρειάζονται για να καλυφθούν χρηματοοικονομικά και λειτουργικά κόστη, τα οποία κατά μέσο όρο κυμαίνονται στα 25.000 δολάρια ημερησίως.

Τώρα που «έσπασε» αυτό το μακρόχρονο σερί, η BIMCO αναρωτιέται αν θα είναι ένα παροδικό φαινόμενο ή αν θα «πυροδοτήσει» νέες πωλήσεις, καθώς η προοπτική ισχυρών ναύλων δε φαίνεται πιθανή, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Τελευταία τροποποίηση στις 16:22 - 20 Νοε 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.