ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Wall Street: Οι ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές που πήγαν «κόντρα στο ρεύμα» Κύριο

12:00 - 01 Δεκ 2020 | Ναυτιλία
Wall Street: Οι ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές που πήγαν «κόντρα στο ρεύμα»
Σε μία συνεδρίαση ρευστοποιήσεων στη Wall Street και απωλειών για την πλειονότητα των ναυτιλιακών μετοχών, υπήρξαν ορισμένες εισηγμένες, ελληνικών συμφερόντων, οι οποίες πήγαν «κόντρα στο ρεύμα» και σημείωσαν ισχυρά κέρδη.

Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, ο Dow Jones υποχώρησε κατά 0,91% στις 29,638.64 μονάδες, ο S&P 500 διολίσθησε κατά 0,46% στις 3,621.63 μονάδες και ο Nasdaq κινήθηκε πτωτικά κατά 0,06% στις 12,198.74 μονάδες.

«Έλαμψε» η Navios Maritime Holdings

H μετοχή που ξεχώρισε ήταν η Navios Maritime Holdings, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, η οποία έκλεισε με άνοδο 29,03% στα 2,8 δολάρια. Η μετοχή καταγράφει εντυπωσιακά κέρδη 85,43% τον τελευταίο μήνα, ενώ σε επίπεδο εξαμήνου ενισχύεται κατά 27,85%.

Στο τρίτο τρίμηνο του 2020, τα έσοδα της ναυτιλιακής, με δραστηριότητα στο ξηρό φορτίο, ανήλθαν σε 126,1 εκατ. δολάρια έναντι 141,6 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης έπεσε στα 14.056 δολάρια από 15.534 δολάρια. Οι καθαρές ζημιές υποχώρησαν στα 10 εκατ. δολάρια από 39,1 εκατ. δολάρια πέρυσι, ενώ τα EBITDA έφτασαν στα 48 εκατ. δολάρια από 24 εκατ. δολάρια.

Οι αναλυτές διατηρούν σύσταση «buy» για τη μετοχή, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι αργότερα θα ακολουθήσει περίοδος «διαταραχών».

Η περίπτωση της Euroseas

Παράλληλα, με ανοδικό τέμπο κινήθηκε και η Euroseas, συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα. Ειδικότερα, πρόσθεσε 13,13%, τερματίζοντας τη συνεδρίαση στα 3,79 δολάρια. Τον τελευταίο μήνα κερδίζει 32,52% και στο εξάμηνο 39,34%.

Η ναυτιλιακή, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των containerships, είδε τα ποσοστά της να σημειώνουν «άλμα», μετά τη γνωστοποίηση νέων deals χρονοναυλώσεων για δύο πλοία του στόλου της και την επέκταση συμφωνίας για ακόμη ένα.

Σύμφωνα με τον κ. Πίττα, τα τρία πλοία αναμένεται να αποφέρουν περίπου 7,5 εκατ. EBITDA το 2021, ποσό τέσσερις φορές υψηλότερο από τη συνεισφορά τους το 2020.

Η Euroseas επέστρεψε στην κερδοφορία το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 0,2 εκατ. δολάρια από καθαρές ζημιές 0,2 εκατ. δολαρίων πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 1,2 εκατ. δολάρια από 1,6 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2019.

Το υπόλοιπο ταμπλό

Σημειώνεται ότι από την αρνητική τάση στη Wall, «ξέφυγαν» ακόμη η Castor Maritime, συμφερόντων του Πέτρου Παναγιωτίδη (+9,09% στα 0,174 δολάρια), η Star Bulk Carriers, συμφερόντων του Πέτρου Παππά (+6,62% στα 8,21 δολάρια), η Pyxis Tankers, συμφερόντων του Βαλέντιου Βαλέντη (+6,55% στα 0,94 δολάρια), η Safe Bulkers, συμφερόντων του Πόλυ Χατζηιωάννου (+1,70% στα 1,20 δολάρια), η Seanergy Maritime Holdings, συμφερόντων του Σταμάτη Τσαντάνη (+1,10% στα 0,47 δολάρια) και η Global Ship Lease, συμφερόντων του Γιώργου Γιουρούκου (+0,32% στα 9,48 δολάρια).

Γιώργος Γεωργίου

Τελευταία τροποποίηση στις 15:47 - 01 Δεκ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.