ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νέες αγορές μεταχειρισμένων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές-Οι πρωταγωνιστές Κύριο

11:38 - 29 Μαρ 2021 | Ναυτιλία
Νέες αγορές μεταχειρισμένων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές-Οι πρωταγωνιστές
«Σκουπίζουν» την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων οι Έλληνες πλοιοκτήτες, με την προηγούμενη εβδομάδα να σηματοδοτεί μία σειρά από νέες συμφωνίες σε bulkers, tankers και containerships.

Σύμφωνα με στοιχεία της ναυλομεσιτικής Golden Destiny, την εβδομάδα που έληξε στις 26 Μαρτίου, καταγράφηκαν συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο 54 αγοραπωλησίες, με το «βάρος» να πέφτει στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, τα οποία «αλλάζουν χέρια» με ρυθμούς ρεκόρ. Ειδικότερα, τα στοιχεία του οίκου έδειξαν πως νέο ιδιοκτήτη βρήκαν 30 bulkers (έναντι 493,8 εκατ. δολαρίων), 11 containerships (έναντι 87,3 εκατ. δολαρίων), 10 tankers (έναντι 276,2 εκατ. δολαρίων), 2 gas tankers (έναντι 180 εκατ. δολαρίων) και ένα πλοίο γενικού φορτίου (έναντι 5 εκατ. δολαρίων).

Τι έκαναν οι Έλληνες εφοπλιστές

Στο ξηρό φορτίο, οι ναυλομεσιτικές Advanced Shipping & Trading και Seasure Shipbroking αναφέρουν ότι η Globus Maritime Limited, συμφερόντων της οικογένειας Φειδάκη αγόρασε το kamsarmax «Yangze 11», χωρητικότητας 82.000 dwt και κατασκευής 2018 στην Κίνα, έναντι 27 εκατ. δολαρίων. 

Στα 26,5 εκατ. δολάρια εκτιμάται η συμφωνία απόκτησης του kamsarmax «Yangze 16», χωρητικότητας 81.800 dwt και κατασκυής 2019 στην Κίνα, την οποία φέρεται να έκλεισε η Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου.

Παράλληλα, η Minerva Marine, συμφερόντων του Ανδρέα Μαρτίνου, συνδέεται με το capesize «Cape Providence», χωρητικότητας 169.234 dwt και κατασκευής 2010 στη Νότια Κορέα, έναντι 20 εκατ. δολαρίων. 

Τέλος, η Advanced Shipping & Trading κατονομάζει την Atlantic Bulk Carriers, συμφερόντων της οικογένειας Κουμάνταρου, ως την αγοράστρια του ultramax «Ultra Saskatchewan», χωρητικότητας 61.484 dwt και κατασκευής 2010 στην Ιαπωνία. Δεν έχει γίνει γνωστό ακόμη το τίμημα της συμφωνίας.

Στα δεξαμενόπλοια, η Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση πούλησε σε κινεζικά συμφέροντα το VLCC «Maran Cygnus», χωρητικότητας 306.317 dwt και κατασκευής 2001 στη Νότια Κορέα, σε ένα deal που αποτιμάται από 22,6 έως 23,7 εκατ. δολάρια.

Η Dynacom Tankers, συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου συνδέεται με την αγορά του υπερ-δεξαμενόπλοιου «Qi Lian San», χωρητικότητας 318.348 dwt και κατασκευής 2012 στην Κίνα, έναντι 44 εκατ. δολαρίων.

Επίσης, η Velos Tankers του Πασχάλη Διαμαντίδη φαίνεται πως απέκτησε το LR2 tanker «Falcon Express», χωρητικότητας 105.000 dwt και κατασκευής 2008 στην Ιαπωνία, με τους ναυλομεσίτες να τοποθετούν τη συμφωνία στα 17 εκατ. δολάρια.

Τέλος, στα containerships, με το post panamax «Glen Canyon Bridge», χωρητικότητας 5.642 TEUs και κατασκευής 2006 στη Νότια Κορέα, φαίνεται πως ενισχύθηκε η Costamare, συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Δεν έχουν υπάρξει ακόμη νεότερες πληροφορίες για το ύψος της εξαγοράς.

Γιώργος Γεωργίου

Τελευταία τροποποίηση στις 11:48 - 29 Μαρ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.