ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Safe Bulkers συνεχίζει την στρατηγική ανανέωσης του στόλου της

19:07 - 13 Μαϊ 2021 | Ναυτιλία
Στην ανανέωση του στόλου της προχωρά η Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου (φωτο), με την εταιρεία να εκμεταλλεύεται το ιδανικό κλίμα που επικρατεί στην αγορά του χύδην ξηρού φορτίου.

Ειδικότερα, η εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά, σε ελκυστική τιμή, δύο νεότευκτων post panamax bulkers, χωρητικότητας 87.000 dwt, τα οποία κατασκευάστηκαν σε ιαπωνικά ναυπηγεία. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τα μέσα του 2023.

Παράλληλα, προχώρησε στην πώληση δύο kamsarmaxes κινεζικής κατασκευής, χωρητικότητας 82.000 dwt, έναντι 42,5 εκατ. δολαρίων ($22,5 εκατ. για το πρώτο και $22 εκατ. για το δεύτερο). Η παράδοση των πλοίων υπολογίζεται το αργότερο έως το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Τα post panamax bulkers έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (Energy Efficiency Design Index), που σχετίζεται με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Τα συγκεκριμένα πλοία θα αποκτηθούν με χρηματοδότηση από τα ταμειακά αποθέματα της εταιρείας.

Σε σχέση με την πώληση των kamsarmaxes, η εταιρεία θα καταβάλει πριν από κάθε παράδοση το αντίστοιχο σχετικό χρέος συνολικού ύψους 28 εκατ. δολαρίων. Με την ολοκλήρωση των δύο πωλήσεων, η καθαρή ρευστότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 16,5 εκατ. δολάρια.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η Safe Bulkers έχει προγραμματίσει να προπληρώσει εθελοντικά 27,3 εκατ. δολάρια χρέους εντός του τρέχοντος Μαΐου.

Όπως σημειώνει η Safe Bulkers στην ανακοίνωσή της, το σύνολο των πιστώσεων της εταιρείας μειώθηκε από 607,6 εκατ. δολάρια στις 31 Μαρτίου 2021 σε 593,7 εκατ. δολάρια σήμερα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της εταιρείας, οι πιστώσεις αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω σε περίπου 546,4 εκατ. δολάρια.

Ο πρόεδρος της ναυτιλιακής, κ. Λουκάς Μπαρμπαρής σχολίασε μεταξύ άλλων:

«Η Safe Bulkers συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου της από τον Δεκέμβριο του 2020, παραγγέλνοντας ακόμη δύο νεότευκτα κτίρια με ελκυστικές ημερομηνίες παράδοσης, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των υπό παραγγελία πλοίων, που πληρούν τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, σε τέσσερα. Ταυτόχρονα, η εταιρεία διατηρεί την ισχυρή της θέση σε θέμα ρευστότητας».

Υπενθυμίζεται ότι η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία επέστρεψε στην κερδοφορία το πρώτο τρίμηνο του 2021, καθώς κατέγραψε κέρδη $21,3 εκατ. έναντι ζημιών $9,9 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Τελευταία τροποποίηση στις 22:32 - 13 Μαϊ 2021
Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.