ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H Greathorse ξεφορτώνεται το τελευταίο της capesize

11:55 - 17 Μαϊ 2021 | Ναυτιλία
H Greathorse ξεφορτώνεται το τελευταίο της capesize
Προσφορά 23,31 εκατ. δολαρίων έκανε το κινεζικό private equity, Richland, καταφέρνοντας να αποκτήσει σε δημοπρασία το bulk carrier, Tiger Shandong. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει χωρητικότητα 180.091 t DWT και κατασκευάστηκε το 2011.

Η κίνηση αυτή σηματοδότησε τόσο την είσοδο ενός νέου Κινέζου επενδυτή στον κλάδο της πλοιοκτησίας, όπως επίσης και την έξοδο της ναυτιλιακής Greathorse International Ship Management από τον τομέα των capesize. Σημειώνεται ότι Greathorse ανήκει στην ιδιωτική εταιρεία επενδύσεων, Tiger Group Investments.

Πρόκειται, λοιπόν, για την πώληση του τρίτου και τελευταίου cape της Greathorse, το οποίο κατασκευάστηκε στην Qingdao Beihai και πωλήθηκε μέσω του Guangzhou Shipping Exchange.

Η αρχική τιμή πώλησης του Tiger Shandong υπολογίζεται στα 21 εκατομμύρια δολάρια, ενώ υποβλήθηκαν συνολικά 11 προσφορές σε 30 λεπτά.

Τον περασμένο Δεκέμβριο η Greathorse αποφάσισε ότι η δημοπρασία, που έλαβε χώρα στη νότια Κίνα, ήταν ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγεί από τα τρία capes της, μετά από μια απόπειρα ομαδικής πώλησης που προηγήθηκε και δεν ευοδώθηκε. Μέχρι πρότινος τα συγκεκριμένα πλοία ανήκαν στη North China Shipping.

Με την πώληση 4 capesizes της Greathorse είχε συνδεθεί και η Thenamaris, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου. Τα εν λόγω πλοία πωλήθηκαν έναντι 64 εκατ. δολαρίων και πρόκειται για τα Tiger Jiangsu (κατασκευής 2010), Tiger Guangdong, Tiger Liaoning και Tiger Shandong (όλα κατασκευής 2011).

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.