ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώς προχωρούν οι ιδιωτικοποιήσεις για τις μαρίνες Κύριο

08:02 - 16 Ιουν 2021 | Ναυτιλία
Αρχίζουν να τρέχουν οι ημερομηνίες για τις ιδιωτικοποιήσεις στις μαρίνες, καθώς μέσα στον Ιούλιο θα έχουμε τους πρώτους διαγωνισμούς για να ανακηρυχθούν οι μειοδότες και να ξεκινήσουν οι επενδύσεις.

Στις  14 Ιουλίου 2021 είναι η καταληκτική ημερομηνία  για την εκδήλωση ενδιαφέροντος στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της μαρίνας Αρετσούς στην Θεσσαλονίκη, ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία του ΤΑΙΠΕΔ στον τομέα των τουριστικών λιμένων. Η μαρίνα είναι δυναμικότητας 388 θέσεων με χερσαία ζώνη 78 στρεμμάτων στην περιοχή της Καλαμαριάς. Στο Ταμείο υποστηρίζουν πως η παράταση αποφασίστηκε κατόπιν αιτήματος από ενδιαφερόμενους επενδυτές, αν και ορισμένοι την συνδέουν με αντιδράσεις από τον δήμο Καλαμαριάς και άλλους φορείς. Επιπλέον εκκρεμεί το προεδρικό διάταγμα για το νέο σχέδιο χωροθέτησης της χερσαίας ζώνης.

 Για τη μαρίνα Μυκόνου, που επίσης βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες του ΤΑΙΠΕΔ χωρίς να υπάρξει μεγάλη πρόοδος τα τελευταία χρόνια, στο ταμείο έχει περιέλθει ολόκληρο το λιμάνι του νησιού με τρεις διακριτές δραστηριότητες (επιβατική ναυτιλία, κρουαζιέρα και μαρίνα). Έτσι, για να προχωρήσει η παραχώρηση πρέπει να ολοκληρωθεί το Master Plan για το σύνολο του λιμανιού και στη συνέχεια να αξιολογηθεί ο βέλτιστος τρόπος παραχώρησης κάθε δραστηριότητας.

Στο σχέδιο αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων (ADP) του ΤΑΙΠΕΔ, αναφέρεται πως μέσα στο δεύτερο εξάμηνο προγραμματίζεται η έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για την παραχώρηση της μαρίνας Αργοστολίου. Η μαρίνα διαθέτει χερσαία ζώνη περίπου 50 στρεμμάτων και δυνατότητα ελλιμενισμού 190 σκαφών. Υπολογίζεται πως διαθέτει συνολική δομήσιμη επιφάνεια 3.300 τετραγωνικών μέτρων χρήσεων τουρισμού και αναψυχής. Για τη μαρίνα Ζακύνθου στο ADP αναφέρεται πως διαθέτει χερσαία ζώνη 31 στρεμμάτων και δυνατότητα ελλιμενισμού 275 σκαφών. Αυτή την περίοδο διεξάγεται τεχνικός και νομικός έλεγχος της μαρίνας με στόχο κάποια στιγμή να προχωρήσει η σύνταξη του τεύχους του διαγωνισμού. Για τη μαρίνα Μανδρακίου στη Ρόδο, με δυνατότητα ελλιμενισμού 175 σκαφών και χερσαία ζώνη έκτασης 12,7 στρεμμάτων, διεξάγεται, επίσης, τεχνικός και νομικός έλεγχος.

Στον εισηγμένο όμιλο Κυριακούλη περνά, εκτός απροόπτου, η μαρίνα της Ιτέας.  Ο όμιλος Κυριακούλη ήταν ο μοναδικός που είχε εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την μαρίνα Ιτέας που έχει δυνατότητα ελλιμενισμού 140 σκαφών και χερσαία ζώνη 25 στρεμμάτων.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.