Τα κεφάλαια προέρχονται από Νορβηγούς και διεθνείς επενδυτές και θα δαπανηθούν για τις πρώτες πληρωμές στα ναυπηγεία, σύμφωνα με τη νορβηγική επιχειρηματική εφημερίδα Finansavisen.
Ο Trøim, ο πρόεδρος του Golar LNG, αποκάλυψε ότι επανήλθε στον τομέα του dry bulk, τον περασμένο μήνα λέγοντας ότι βλέπει ομοιότητες μεταξύ της σημερινής αγοράς και την περίοδο του 2003 με 2008.
Ο Trøim θα αναπτύξει την Himalaya Shipping, η οποία έχει ως αρχικά έξοδα 800 εκατομμύρια δολάρια, λόγω της παραγγελίας 12 newcastlemaxes με καύσιμο LNG στην Κίνα.