ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα «Made in China» προϊόντα αντιμετωπίζουν νέα προβλήματα μεταφοράς Κύριο

09:36 - 04 Αυγ 2021 | Ναυτιλία
Τα «Made in China» προϊόντα αντιμετωπίζουν νέα προβλήματα μεταφοράς
Οι κινεζικές εταιρείες που θέλουν να επεκταθούν παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προβλήματα στη ναυτιλία.

Η πρόσβαση σε φτηνή παραγωγή έδωσε πλεονέκτημα στις κινεζικές επιχειρήσεις στο εξωτερικό, ωστόσο, οι εμπορικές εντάσεις διαταράσσουν τα διεθνή κανάλια εφοδιασμού και θέτουν σοβαρά εμπόδια.

Πολλά αγαθά δεν μπορούν να αποσταλούν, δήλωσε ο Fang Xueyu, αντιπρόεδρος διεθνούς μάρκετινγκ και γενικός διευθυντής για την Ασία-Ειρηνικό στην κινεζική εταιρεία οικιακών συσκευών Hisense.

Το κόστος αποστολής εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε πέντε φορές από περίπου $ 3.000 σε περίπου $ 15.000 το καθένα, ενώ χρειάζεται περίπου μια εβδομάδα περισσότερο για να φτάσουν στην Ευρώπη, πρόσθεσε.

Από τη συμφόρηση της διώρυγας του Σουέζ τον περασμένο Μάρτιο έως την επανεμφάνιση των κρουσμάτων Covid στην Κίνα Ιούνιο, οι υλικοτεχνικές διαταραχές πλήττουν το παγκόσμιο εμπόριο.

"Αυτό που έχετε στην Ευρώπη, αυτό που έχετε σε όλο τον κόσμο, δεν θα το χαρακτήριζα χάος, αλλά πολλές διαταραχές στο σύστημα εφοδιαστικής", δήλωσε ο Αλεξάντερ Κλόζε, εκτελεστικός αντιπρόεδρος των υπερπόντιων επιχειρήσεων στην κινεζική startup Aiways.

«Έτσι έπρεπε να αλλάξουμε τις βάρδιες μας, επειδή δεν υπήρχαν πλοία, δεν υπήρχαν κοντέινερ. Αυτό σίγουρα μας επηρέασε », είπε στο CNBC σε συνέντευξή του τον Ιούνιο.

Για την εταιρεία, η οποία κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της στην Κίνα και τα πουλά στην Ευρώπη, ο Klose είπε ότι οι διακοπές «καθυστέρησαν μερικές αποστολές κατά δύο, τρεις μήνες μόνο και μόνο επειδή τα αυτοκίνητα κάθονταν σε ένα λιμάνι και δεν μεταφέρονταν».

Η ξένη ζήτηση για κινεζικά προϊόντα, πάντως, παραμένει ισχυρή, όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία. Ο τελωνειακός οργανισμός ανέφερε ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι εξαγωγές προς την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 35,9% από πέρυσι σε 233 δισ. Δολάρια, ενώ αυτές προς τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 42,6% στα 252,86 δισ. Δολάρια.

Η Hisense παραμένει πρόθυμη να επεκταθεί στο εξωτερικό και κέρδισε 7,93 δισεκατομμύρια δολάρια στις διεθνείς αγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας πέρυσι. Μέχρι το 2025, η εταιρεία δήλωσε ότι στοχεύει να τριπλασιάσει τη συνεισφορά από τις αγορές του εξωτερικού στα συνολικά έσοδα στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τελευταία τροποποίηση στις 10:23 - 04 Αυγ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.