ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

HMM: Κατέγραψε τα μεγαλύτερα κέρδη στην ιστορία της το α΄εξάμηνο

17:06 - 16 Αυγ 2021 | Ναυτιλία
Η ναυτιλιακή εταιρεία HMM της Νότιας Κορέας ανέφερε το υψηλότερο λειτουργικό κέρδος που έχει καταγράψει ποτέ, το πρώτο εξάμηνο του 2021, το οποίο έφτασε τα 2408,2 δισεκατομμύρια KRW (2 δισεκατομμύρια δολάρια).

Ο εθνικός μεταφορέας αποκάλυψε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 98,4% στα 5334,7 δισεκατομμύρια KRW το πρώτο εξάμηνο του 2021 από 2688,3 δισεκατομμύρια KRW το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους.

Επιπλέον, τα καθαρά της κέρδη ήταν 364,6 δισεκατομμύρια KRW το πρώτο εξάμηνο του 2021 έναντι ζημίας 37,5 δισεκατομμυρίων KRW την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ο όγκος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 8,4% σε 1,93 εκατομμύρια TEU σε σύγκριση με 1,78 εκατομμύρια TEU το α' εξάμηνο του 2020.

Η HMM βελτίωσε τα κέρδη της το 1ο εξάμηνο του 2021, κυρίως λόγω των υψηλότερων ναύλων, του αυξημένου όγκου διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και της λειτουργικής διαχείρισης στόλου, ο οποίος συμπεριλαμβάνει δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 24.000 TEU.

Η νοτιοκορεατική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε συμβάσεις νέας κατασκευής πλοίων με τις Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) και Hyundai Heavy Industries (HHI) τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.

Η εξάπλωση των παραλλαγών του κορονοϊού και τα ανεπαρκή προγράμματα εμβολιασμού σε ορισμένες χώρες έχουν ασκήσει πίεση στο παγκόσμιο εμπόριο, προκαλώντας σημαντική αβεβαιότητα.

Ως αποτέλεσμα, από τον Αύγουστο του περασμένου έτους, για να αντιμετωπίσει την μεγάλη ζήτηση φορτίου, η HMM χρησιμοποίησε συνολικά 38 επιπλέον πλοία.

Επιπρόσθετα, η HMM σημείωσε ότι αποκτά containers νέας κατασκευής, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην τρέχουσα έλλειψη εξοπλισμού.

Μάλιστα, όλα τα νέα εμπορευματοκιβώτια θα προστεθούν στο στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της HMM εντός αυτού του έτους.

«Τα πολύ αυξημένα ναύλα αναμένεται να διαρκέσουν τουλάχιστον μέχρι φέτος. Η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού θα παραμείνει τεταμένη, ως αποτέλεσμα της συμφόρησης στα μεγάλα λιμάνια, της έλλειψης προσφοράς πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων και της αυξημένης ζήτησης φορτίου», κατέληξε η εταιρεία.

Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.