ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Maersk επενδύει σε επιπλέον ναυπηγήσεις πλοίων με μεθανόλη

15:40 - 24 Αυγ 2021 | Ναυτιλία
Η Maersk επενδύει σε επιπλέον ναυπηγήσεις πλοίων με μεθανόλη
Η Maersk κάνει το επόμενο βήμα σχετικά με τη μεθανόλη, αποκαλύπτοντας ότι έχει υπογράψει με τη Hyundai Heavy Industries συμφωνία για οκτώ πλοία χωρητικότητας 16.000 teu που πρόκειται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Η εν λόγω συμφωνία έρχεται με επιλογές για ακόμη τέσσερα πλοία, με παράδοση το 2025.

"Ως καινοτομία στη βιομηχανία, τα πλοία θα προσφέρουν στους πελάτες της Maersk αληθινά ουδέτερες μεταφορές στην ανοικτή θάλασσα", δήλωσε η ναυτιλιακή από τη Δανία.

Τα νεόκτιστα πλοία θα έχουν ρύθμιση κινητήρα διπλού καυσίμου. Οι πρόσθετες κεφαλαιουχικές δαπάνες για τη δυνατότητα διπλού καυσίμου, που επιτρέπουν τη λειτουργία μεθανόλης καθώς και τα συμβατικά καύσιμα χαμηλού θείου, θα κυμαίνονται στο 10-15% της συνολικής τιμής, αποκάλυψε η Maersk.

«Η ώρα για δράση είναι τώρα, εάν θέλουμε να λύσουμε την κλιματική πρόκληση της ναυτιλίας. Αυτή η παραγγελία αποδεικνύει ότι διαλύματα ουδέτερου άνθρακα είναι διαθέσιμα σήμερα σε τμήματα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ότι η Maersk δεσμεύεται για τον αυξανόμενο αριθμό πελατών μας που προσπαθούν να απαλλαγούν από τον άνθρακα στις αλυσίδες εφοδιασμού τους. Επιπλέον, αυτό είναι ένα ισχυρό μήνυμα προς τους παραγωγούς καυσίμων ότι η μεγάλη ζήτηση της αγοράς για τα πράσινα καύσιμα του μέλλοντος αναδύεται με ταχύτητα», σχολίασε ο Soren Skou, CEO της A.P. Moller - Maersk.

Νωρίτερα φέτος, η Maersk έγινε η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία που παρήγγειλε πλοίο με καύσιμο με μεθανόλη - ένα containership χωρητικότητας 2.100 teu που θα εκτελεί δρομολόγια στη βόρεια Ευρώπη όταν παραδοθεί από την Hyundai Mipo.

Η εταιρεία πρόσφατα συμφώνησε επίσης στην παροχή ουδέτερης σε άνθρακα μεθανόλης που θα παράγεται στη Δανία.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.