Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Η συναλλαγή αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα ο CTT να γίνει το προτιμώμενο σημείο φόρτωσης για την Cosco και η HHLA να έχει μακροπρόθεσμη εξασφαλισμένη ικανότητα και απασχόληση στο λιμάνι του Αμβούργου.
«Το πρώτο κινεζικό πλοίο υποβλήθηκε σε επεξεργασία στο Tollerort το 1982. Έκτοτε, ο τερματικός σταθμός έχει γίνει κόμβος για τις τακτικές γραμμές των σημερινών γραμμών αποστολής της Cosco. Σε αυτό το πλαίσιο, η HHLA και η Cosco επιδιώκουν εξίσου τον στόχο της επιτυχούς διασφάλισης του μέλλοντος του CTT και μιας ακόμη πιο αποτελεσματικής μετακίνησης των κινεζικών ροών εφοδιασμού στο Αμβούργο», δήλωσε η Angela Titzrath, πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της HHLA.
Ο CTT είναι ένας από τους τρεις τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων της HHLA στο λιμάνι του Αμβούργου. Ο τερματικός σταθμός διαθέτει τέσσερις θέσεις ελλιμενισμού και 14 γερανογέφυρες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με την HHLA, σχεδόν το ένα τρίτο των εμπορευματοκιβωτίων που εισάγονται στο Αμβούργο έρχεται από την Κίνα ή προορίζεται για την κινεζική αγορά. «Μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας με την CSPL, δεν θα ωφεληθούν μόνο οι CTT και HHLA - η θέση του Αμβούργου ως κόμβου logistics στην Ευρωπαϊκή Βόρεια Οροσειρά και για την περιοχή της Βαλτικής θα ενισχυθεί επίσης».