Η Genco επιδιώκει την έγκριση ολόκληρου του στόλου της, που αποτελείται από πλοία κατηγοριών capesize, ultramax και supramax για να μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια τόσο στο κατάστρωμα όσο και στις δεξαμενές, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος John Wobensmith.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της Genco τόνισε ότι η επιχείρηση είναι πιθανό να είναι επιλεκτική και ευκαιριακή, καθώς διερευνά αυτή την αλλαγή στα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα πλοία της.
Να σημειωθεί ότι, η Genco διαθέτει στόλο 17 πλοίων κατηγορίας capesize, 13 ultramax και 13 supramax με συνολική χωρητικότητα περίπου 4,57m dwt και μέση ηλικία τα 10,2 έτη.
Ο Wobensmith εκτιμά ότι η Genco μπορεί να μεταφέρει περίπου 700 teu σε κάθε ultramax και 1.300 teu σε κάθε capesize.
Η προθυμία των ιδιοκτητών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου να εξετάσουν το ενδεχόμενο υβριδικών φορτίων είναι μια αναδυόμενη τάση λόγω της τεράστιας αύξησης της ζήτησης για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο Golden Ocean Group που ελέγχεται από τον John Fredriksen έχει επίσης ανακοινώσει ότι εξετάζει ενεργά πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα bulkers της για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.