ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σε λειτουργία το 2023, το πρώτο ρυμουλκό με μεθανόλη

11:22 - 02 Δεκ 2021 | Ναυτιλία
Σε λειτουργία το 2023, το πρώτο ρυμουλκό με μεθανόλη
Η αμερικάνικη ναυτιλιακή εταιρεία Maritime Partners αποκάλυψε ότι το πλοίο M/V Hydrogen One, το πρώτο στον κόσμο ρυμουλκό με μεθανόλη, θα ενταχθεί στον στόλο της και θα είναι διαθέσιμο για ναύλωση το 2023.

Το ρυμουλκό λέγεται ότι αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας αποδεδειγμένες, αποδοτικές τεχνολογίες που είναι εμπορικά διαθέσιμες για να ανταποκριθούν στην πιεστική ζήτηση για βιώσιμη λειτουργία της συγκεκριμένης κατηγορίας πλοίων.

Όπως περιγράφεται, το Hydrogen One θα είναι συμβατό με τους κανονισμούς του IMO για το 2030 και θα πληροί όλες τις απαιτήσεις των σχετικών κανονισμών της Ακτοφυλακής των ΗΠΑ.

«Οι πλοιοκτήτες ήταν ευνόητα απρόθυμοι να δεσμευτούν για καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα μέχρι να είναι διαθέσιμη η υποδομή για τον ανεφοδιασμό των πλοίων τους. Το M/V Hydrogen One λύνει αυτό το πρόβλημα χρησιμοποιώντας μεθανόλη, η οποία είναι ασφαλής και άμεσα διαθέσιμη παγκοσμίως. Όταν το M/V Hydrogen One ενταχθεί στον στόλο των 1.600 πλοίων μας, όχι μόνο θα παρέχει εξαιρετικές δυνατότητες μείωσης των εκπομπών αλλά και εξαιρετικά λειτουργικές, αξιόπιστες και οικονομικά αποδοτικές λειτουργίες», δήλωσε ο Austin Sperry, συνιδρυτής και COO της Maritime Partners.

Η εταιρεία ναυτικής αρχιτεκτονικής Elliot Bay Design Group (EBDG) είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό του πλοίου, ενώ η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας ABB θα παρέχει μια μονάδα ηλεκτρικής πρόωσης για το πλοίο.

Επιπλέον, η εταιρεία ανανεώσιμων πηγών ενέργειας e1 Marine θα παραδώσει την κυψέλη καυσίμου από μεθανόλη σε υδρογόνο, η οποία λέγεται ότι καταναλώνει 35% λιγότερη ενέργεια από τις γεννήτριες ντίζελ.

Σύμφωνα με την EBDG, το πλοίο θα είναι σε θέση να αποδίδει σε τυπικές ταχύτητες έως και 550 μίλια πριν χρειαστεί να ανεφοδιαστεί με καύσιμα.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η χρήση της τεχνολογίας αναμόρφωσης της e1 Marine στο Hydrogen One παράγει υδρογόνο από μεθανόλη κατά παραγγελία, γεγονός που το καθιστά πολύ ασφαλέστερο από την απευθείας μεταφορά και αποθήκευση υδρογόνου. Επίσης, το πλήρωμα του πλοίου θα χρειαστεί ελάχιστη πρόσθετη εκπαίδευση για τη χρήση της τεχνολογίας.

 
 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.