ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

MOL: «Ποντάρει» σε πλοία με LNG και υπεράκτια αιολική ενέργεια

18:09 - 07 Ιαν 2022 | Ναυτιλία
MOL: «Ποντάρει» σε πλοία με LNG και υπεράκτια αιολική ενέργεια
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Η Lines (MOL) αποκάλυψε σχέδια για την επιτάχυνση των επενδύσεων σε πλοία με καύσιμα το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) καθώς και σε επιχειρήσεις χαμηλού άνθρακα/απανθρακοποίησης όπως η υπεράκτια αιολική ενέργεια.

Τα σχέδια αποκαλύφθηκαν από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της MOL, Takeshi Hashimoto στο «Διαδικτυακό Μήνυμα για το Νέο Έτος 2022» στις 4 Ιανουαρίου 2022.

«Προχωράμε προς την εισαγωγή πλοίων με καύσιμα LNG, που είναι το πιο αποτελεσματικό μέτρο για τη μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου αυτή τη στιγμή, και παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για επέκταση του στόλου σε 90 πλοία έως το 2030», είπε ο Hashimoto.

Τον Ιούνιο του 2021, η εταιρεία κυκλοφόρησε το «MOL Group Environmental Vision 2.1» και έθεσε τρεις μεσομακροπρόθεσμους στόχους, συμπεριλαμβανομένων:

  1. Ανάπτυξη θαλάσσιων πλοίων καθαρών μηδενικών εκπομπών στη δεκαετία του 2020.
  2. Μείωση της έντασης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου κατά περίπου 45% έως το 2035 (σε σχέση με το 2019).
  3. Επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2050, με τη συντονισμένη προσπάθεια σε όλο τον όμιλο.

Φέτος, η MOL αναμένεται να έχει παράδοση του πρώτου δεξαμενόπλοιου που λειτουργεί με μπαταρία, το οποίο θα τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής χωρητικότητας. Η νέα κατασκευή έχει προγραμματιστεί να χρησιμοποιηθεί ως πλοίο ανεφοδιασμού στον κόλπο του Τόκιο.

Η ιαπωνική εταιρεία εξετάζει επίσης την ανάπτυξη ενός υβριδικού πλοίου μεταφοράς αυτοκινήτων εξοπλισμένου με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου και μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας. Επιπλέον, δοκιμάζει κινητήρα υδρογόνου σε πλοίο εν χρήσει.

Το 2021, η MOL ανακοίνωσε επίσης σχέδια να παραγγείλει κινητήρα με αμμωνία για πλοία.

Παράλληλα η ναυτιλιακή διεξάγει μια κοινή μελέτη με τον βραζιλιάνικο γίγαντα εξόρυξης Vale σχετικά με την εγκατάσταση ενός συστήματος αιολικής πρόωσης σε ένα πλοίο χύδην φορτίου χωρητικότητας 200.000 τόνων, το οποίο μεταφέρει κυρίως σιδηρομετάλλευμα για την παραγωγή χάλυβα. Όπως εξηγήθηκε, ο στόχος είναι να μειωθούν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από το πλοίο ενώ είναι σε λειτουργία.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.