ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Daewoo: Έλαβε έγκριση σχεδίασης για το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς LCO2

17:50 - 11 Απρ 2022 | Ναυτιλία
Daewoo: Έλαβε έγκριση σχεδίασης για το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς LCO2
Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering έλαβε έγκριση σχεδιασμού για το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου CO2 ως μέρος των προσπαθειών της Νοτιοκορεατικής ναυπηγικής εταιρείας να οικοδομήσει ηγετικό ρόλο στον αναδυόμενο τομέα.

Η σχεδίαση που έλαβε Αρχική έγκριση από το ABS, πέρα από το μέγεθός της ενσωματώνει επίσης αρκετά νέα σχεδιαστικά στοιχεία.

Η DSME αναφέρει ότι με την πρόσφατη ανάπτυξη των πολιτικών απανθρακοποίησης και της τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα σε όλο τον κόσμο, το ενδιαφέρον για τη μεταφορά υγρού διοξειδίου του άνθρακα στα πλοία αυξάνεται. Ειδικότερα, πιστεύουν ότι απαιτείται η ανάπτυξη ενός εξαιρετικά μεγάλου πλοίου μεταφοράς LCO2, επειδή τα μικρά πλοία τέτοιου τύπου χωρητικότητας 1.000 έως 2.000 κυβικών μέτρων που χρησιμοποιούνται σήμερα στη βιομηχανία τροφίμων θα έχουν περιορισμούς στην ικανοποίηση των απαιτήσεων της αναδυόμενης αγοράς δέσμευσης άνθρακα. .

Για το λόγο αυτό, το υπερ-μεγάλο πλοίο μεταφοράς LCO2 που εγκρίθηκε από το ABS τυγχάνει μεγάλης προσοχής. Η ιδέα της DSME είναι για ένα πλοίο μήκους 853 ποδιών και δοκού περίπου 145 ποδιών, καθιστώντας το το μεγαλύτερο στο είδος του που μέχρι στιγμής έχει πιστοποιηθεί από τον νηογνώμονα. Ο σχεδιασμός προβλέπει χωρητικότητα 70.000 κυβικών μέτρων για τον πρώτο εξαιρετικά μεγάλο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα.

Επιπλέον, το πλοίο αναπτύχθηκε με σχεδιασμό που μπορεί να ανταποκριθεί σε διάφορους μελλοντικούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Επί του παρόντος, προβλέπουν τη χρήση κινητήρα πρόωσης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) και ο σχεδιασμός είναι επίσης έτοιμος για δέσμευση και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα. Προβλέπεται χώρος για την εγκατάσταση συσκευής δέσμευσης CO2 στο πλοίο.

Η DSME αναφέρει ότι το σύστημα σχεδιασμού και διαχείρισης φορτίου, εκτός από την πιστοποίηση από το ABS, πληρούσε τον Κώδικα IGC του ΙΜΟ για πλοία που μεταφέρουν υγροποιημένα αέρια χύμα και συμμορφώνεται με όλους τους ισχύοντες διεθνείς κανονισμούς. Το ναυπηγείο «αναπτύσσει νέα υλικά για τις δεξαμενές αποθήκευσης υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα και αναπτύσσει ένα νέο σχέδιο πλοίου που μπορεί να αυξήσει τη λειτουργική απόδοση του ιδιοκτήτη αυξάνοντας τη χωρητικότητα της δεξαμενής».

Το ναυπηγείο προσπαθεί να επιταχύνει την ανάπτυξη νέων τύπων πλοίων για την επίτευξη στόχων χωρίς άνθρακα. Χρησιμοποιώντας τις συσσωρευμένες τεχνολογίες της στον τομέα των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου αερίου, όπως τα πλοία LNG και LPG, η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering φαίνεται να κυριαρχεί στην αγορά στον τομέα των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.