ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τι φέρνει στη ναυτιλία η τεχνολογία αυτόνομης πλοήγησης επιπέδου 2

07:59 - 11 Αυγ 2022 | Ναυτιλία
Τι φέρνει στη ναυτιλία η τεχνολογία αυτόνομης πλοήγησης επιπέδου 2
Οι νοτιοκορεάτες πλοιοκτήτες SK Shipping και Sinokor Merchant Marine πηγαίνουν την αυτόνομη ναυτιλία στο επόμενο επίπεδο, επενδύοντας σε προηγμένο κιτ για 23 μεγάλα πλοία, συμπεριλαμβανομένων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλοίων μεταφοράς LNG.

Η Avikus, θυγατρική της ναυπηγικής εταιρείας Hyundai Heavy Industries, έγινε η πρώτη εταιρεία λογισμικού αυτόνομης πλοήγησης που πουλά τις λεγόμενες λύσεις αυτόνομης πλοήγησης επιπέδου 2 στον κόσμο, εγκαθιστώντας το έξυπνο σύστημα Hyundai (HiNAS) 2.0 σε μια ποικιλία μεγάλων κορεατικών πλοίων από τo επόμενα έτος.

Το HiNAS 2.0 είναι μια τεχνολογία αυτόνομου ελέγχου που προστέθηκε στη λύση αυτόνομης πλοήγησης επιπέδου 1 που διατέθηκε στο εμπόριο από την Avikus το 2020. Η νέα αυτή τεχνολογία επιτρέπει σε ένα σκάφος να χειρίζεται διάφορες απροσδόκητες καταστάσεις, για παράδειγμα, ελέγχοντας την ταχύτητα ή αλλάζοντας κατεύθυνση για να αποφύγει μια σύγκρουση και επιστρέφει στη διαδρομή μόλις φύγει το εμπόδιο.

Η λύση αυτόνομης πλοήγησης Επιπέδου 2 μπορεί επίσης να βρει την καλύτερη και ασφαλέστερη διαδρομή με βάση τα συσσωρευμένα δεδομένα θαλάσσης και ιστιοπλοΐας και να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση καυσίμου ελέγχοντας αυτόματα την απόδοση του κινητήρα του σκάφους.

Η Avikus έγραψε ιστορία τον Ιούνιο με το πρώτο υπερωκεάνιο ταξίδι ενός μεγάλου εμπορικού πλοίου που βασίζεται σε τεχνολογίες αυτόνομης πλοήγησης. Σε συνεργασία με την SK Shipping, η Avikus εξόπλισε το πλοίο μεταφοράς LNG Prism Courage, χωρητικότητας  180.000 κυβικών μέτρων, κατασκευής 2021. «Στο μέλλον, θα προσπαθήσουμε να εξοπλίσουμε όλα τα μεγάλα πλοία στον κόσμο με το HiNAS 2.0 λαμβάνοντας εγκρίσεις από διάφορους ναυτιλιακούς ομίλους και χώρες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Avikus, Lim Do-hyeong.

Παρόμοιες αυτόνομες ανακαλύψεις έχουν σημειωθεί στην Κίνα, την Ιαπωνία και τη Νορβηγία. Πιο πρόσφατα, το πρώτο αυτόνομο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας  τέθηκε σε λειτουργία  από το Shandong Port Group σε μια γραμμή μικρών αποστάσεων μεταξύ Dongjiakou και Qingdao στην ανατολική επαρχία Shandong. Τον περασμένο Νοέμβριο, το πρώτο στον κόσμο αυτόνομο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων χωρίς πλήρως εκπομπές, το  Yara Birkeland , ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι στο φιόρδ του Όσλο. 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.