ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Diana Shipping-Παληού: Πέντε χρονοναυλώσεις, μία πώληση μέσα στον Ιανουάριο Κύριο

15:03 - 28 Ιαν 2023 | Ναυτιλία
Diana Shipping-Παληού: Πέντε χρονοναυλώσεις, μία πώληση μέσα στον Ιανουάριο
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping της Σεμίραμις Παληού συνεχίζει την κερδοφόρα πορεία και μέσα στο 2023, καθώς ήδη αυτό το μήνα έχει συνάψει πέντε χρονοναυλώσεις (νέες ή επεκτάσεις), ενώ έχει πετύχει και την πώληση ενός capesize bulker της.

Η εταιρεία παρέχει σε όλο τον κόσμο υπηρεσίες ναυτιλιακής μεταφοράς μέσω της πώλησης και της ναύλωσης πλοίων ξηρού χύδην φορτίου.

Τα πλοία της απασχολούνται κυρίως σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και μεταφέρουν μια σειρά ξηρών φορτίων χύδην, συμπεριλαμβανομένων εμπορευμάτων όπως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακας, σιτηρά και άλλα υλικά κατά μήκος παγκόσμιων ναυτιλιακών διαδρομών.

Συγκεκριμένα για τον Ιανουάριο μέχρι στιγμής έχει πετύχει τις εξής χρονοναυλώσεις:

Πλοίο: Ζafirakis

zafirakis

Eταιρεία: Solebay Shipping Cape Company Limited, Χονγκ Κονγκ

Τύπος: capesize bulker

Ακριβής χωρητικότητα: 179,492 dwt

Έτος κατασκευής: 2014

Ναύλος 17.000 την ημέρα

Μίνιμουμ εσόδων μέχρι τη λήξη της συμφωνίας: 8,76 εκατ. δολάρια

 

Πλοίο: Polymnia

polymnia

Eταιρεία: CLdN Cobelfret SA, Λουξεμβούργο (επέκταση συμφωνίας)

Τύπος: Post-Panamax bulker

Ακριβής χωρητικότητα: 98,704 dwt

Έτος κατασκευής: 2012

Ναύλος: $10,000/ μέρα για τις πρώτες τριάντα μέρες και 15.000 δολάρια/μέρα για τις υπόλοιπες

 

Πλοίo: Los Angeles

Los Angeles Diana Shipping 780x470

Eταιρεία: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha, Tokyo

Τύπος: Newcastlemax

Ακριβής χωρητικότητα: 206,104 dwt

Έτος κατασκευής: 2012

Ναύλος: 17,700 δολάρια/μέρα

Μίνιμουμ εσόδων μέχρι τη λήξη της συμφωνίας (για Polymnia και Los Angeles) 15.02 εκατ. δολάρια

 

Πλοίο: Atalandi

atalandi

Eταιρεία: Aquavita International S.A

Τύπος: Παγοθραυστικό Panamax bulker

Ακριβής χωρητικότητα: 77,529 dwt

Έτος κατασκευής: 2014

Nάυλος: 13,250 δολάρια/ μέρα

 

Πλοίο: Leto

leto

Εταιρεία: Cargill

Τύπος: Panamax bulker

Ακριβής χωρητικότητα: 81,297 dwt

Έτος κατασκευής: 2010

Ναύλος: 14,500/μέρα

Μίνιμουμ εσόδων μέχρι τη λήξη της συμφωνίας(για Atalandi και Leto): 10,68 εκατ. Δολάρια

  • Μίνιμουμ σύνολο εσόδων από χρονοναυλώσεις μέχρι το καλοκαίρι του 2024: 34,46 εκατ. Δολάρια για πέντε bulkers.

Πώληση

Πλοίο: Aliki

aliki

Tύπος: Capesize bulker

Έτος κατασκευής: 2005

Έσοδα από πώληση: 15.08 εκατ. Δολάρια

  • Συνολικά έσοδα από 1 πώληση και 5 χρονοναυλώσεις που επιτεύχθηκαν μέσα στον Ιανουάριο: Περίπου 49,54 εκατ. Δολάρια.

 

Τέλος σημειώνεται ότι μετά την πώληση του capesize «Aliki» και την αναμενόμενη παράδοση ενός νεότευκτου ultramax στην εταιρεία o στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 42 bulkers, που θα γίνουν σύντομα 43.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για 10 τύπου capesize (τουλάχιστον 170.000 dwt), τα 4 Newcastlemax , τα 5 Post-Panamax, τα 6 Kamsarmax, τα 8 Panamax και τα 9 τύπου Ultramax.

Γεωργία Σαμπαζιώτη

 

Τελευταία τροποποίηση στις 17:35 - 30 Μαρ 2023
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.