Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Στην δεύτερη θέση βρίσκονται οι Κινέζοι διαχειριστές με 75 νέες παραγγελίες και ακολουθούν οι διαχειριστές από την Σιγκαπούρη με 43 νέες παραγγελίες, το Ηνωμένο Βασίλειο με 42 παραγγελίες, και η πρώτη πεντάδα κλείνει με την Ιαπωνία με 18 νέες παραγγελίες.
Τα κινεζικά ναυπηγεία κυριαρχούν στον τομέα των δεξαμενόπλοιων έχοντας λάβει 322 παραγγελίες και ακολουθούν η Νότιος Κορέα με 74 παραγγελίες, το Βιετνάμ με 25 παραγγελίες και η Ιαπωνία με 12 παραγγελίες.
Όπως αναφέρει η Veson Nautical της VesselsValue «η ανάπτυξη στον τομέα των νεότευκτων δεξαμενόπλοιων στην διάρκεια του 2024 προκλήθηκε από την υψηλή ζήτηση με στόχο την ανανέωση του στόλου ώστε να συμμορφώνεται στους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η τάση αυτή, προσθέτει, συνεχίζεται και το 2025. Υπάρχει ζήτηση, αλλά όλα δείχνουν πως δεν θα ζήσουμε ξανά ένα 2024.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Νορβηγικού Νηογνώμονα Πλοίων DNV τον Ιανουάριο του 2025 οι παραγγελίες που δόθηκαν ήταν μειωμένες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, πλην όμως οι προοπτικές είναι ενθαρρυντικές, ενώ το βιβλίο νέων παραγγελιών κυριαρχείται από τα LNG.