• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Ο Σεπτέμβριος απεδείχθη ο πιο παραγωγικός μήνας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά, μέχρι τώρα το 2020. Μάλιστα, είναι ο πρώτος μήνας μετά το Φεβρουάριο, κατά τον οποίο καταγράφηκε αύξηση, συγκριτικά με το 2019.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθεί η ναυτιλιακή κοινότητα τις κινήσεις της ελληνικής ακτοπλοϊκής, Seajets, συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου, στην αγορά της κρουαζιέρας.

Καθεστώς άνισου ανταγωνισμού σε σχέση με άλλες χώρες, αντιμετωπίζουν οι εφοδιαστές πλοίων στην Ελλάδα, από νομοθετικές ρυθμίσεις που εξακολουθούν να βρίσκονται σε ισχύ στη χώρα μας, δεν συμβαίνει όμως κάτι τέτοιο σε άλλες χώρες και λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αύξηση 40% καταγράφουν τα περιστατικά απαγωγών στον Κόλπο της Γουινέας, τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, εν συγκρίσει με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σύμφωνα με στοιχεία από το Διεθνές Ναυτιλιακό Γραφείο (International Maritime Bureau) του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (International Chamber of Commerce).

H GasLog, συμφερόντων του Πήτερ Λιβανού, γνωστοποίησε ότι το νεότευκτό της, GasLog Georgetown, ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές και επέστρεψε στο ναυπηγείο.

Συζητήσεις επί συζητήσεων διενεργούνται το τελευταίο διάστημα, μετά την ψήφιση από το Ευρωκοινοβούλιο της ένταξης της ναυτιλιακής βιομηχανίας στο Σύστημα Εμπορίας Ρύπων (Emissions Trading System) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εν αναμονή της απόφασης της Κομισιόν.

Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ) ανακοίνωσε ότι απέκτησε από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα (ΑΕΟF – Authorised Economic Operator), στην υψηλότερη βαθμίδα του Θεσμού «Τελωνειακές Απλουστεύσεις / Ασφάλεια & Προστασία».

Υπεραπόδοση του ξηρού φορτίου «βλέπει» η νορβηγική επενδυτική τράπεζα, Cleaves Securities, υιοθετώντας σύσταση «buy» για τις μετοχές του χαρτοφυλακίου της. Μετριοπαθής η στάση της απέναντι στους υπόλοιπους ναυτιλιακούς κλάδους.

Μία χρονιά με έντονη μεταβλητότητα είναι το 2020 για τα δεξαμενόπλοια, στο «πνεύμα» του θεού της μυθολογίας «Ιανού», διπρόσωπου και θεού όλων των ενάρξεων και των μεταβάσεων, επισημαίνει σε ανάλυσή της για την αγορά η νορβηγική επενδυτική τράπεζα, Cleaves Securities.

Θετικά στον κορονοϊό διαπιστώθηκε ότι είναι ακόμη έξι άτομα -μέλη του πληρώματος- του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Διονύσιος Σολωμός», το οποίο βρίσκεται από χθες το απόγευμα στο λιμάνι του Πειραιά, κενό επιβατών.

Νέες κινήσεις στη second hand αγορά για την NGM Moundreas, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα.

Σε μία περίοδο, κατά την οποία, η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκεται υπό πίεση και οι τιμές σε νεότευκτα έχουν υποχωρήσει σημαντικά, πολλοί πλοιοκτήτες θα αξιοποιήσουν το momentum και θα προχωρήσουν σε νέες παραγγελίες πλοίων.

Αισιόδοξα μηνύματα για τη ζήτηση εξέπεμψε ο δανέζικος κολοσσός μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, A.P. Moller-Maersk, ενώ ανακοίνωσε σχέδια για περικοπές 2.000 θέσεων εργασίας, στην προσπάθειά του να μειώσει το κόστος.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman