• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Δεύτερης κατηγορίας προϊόντα στην ελληνική αγορά

08:24 - 14 Απρ 2013 | Οικονομία
Προϊόντα δεύτερης κατηγορίας - δηλαδή φθηνότερα αλλά και λιγότερο ποιοτικά- προσανατολίζονται να προωθούν στην Ελλάδα πολυεθνικές επιχειρήσεις λόγω της παρατεταμένης κρίσης και της μειωμένης αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων καταναλωτών.

Μεγάλοι όμιλοι, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής, κατατάσσουν την Ελλάδα στη δεύτερη κατηγορία προορισμών για τα προϊόντα τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που δέχονται από παράλληλες εισαγωγές.

 

Ως εκ τούτου, στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων καταλήγουν φθηνότερα μεν προϊόντα, τα οποία ωστόσο είναι και χαμηλότερης ποιότητας.

 

Το κτύπημα όμως είναι διπλό αφού, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, χονδρεμπορικές εταιρείες, που διαθέτουν και δίκτυο καταστημάτων λιανικής, προμηθεύονται επώνυμα προϊόντα γνωστών πολυεθνικών ομίλων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία, καθότι η προμήθεια από αυτές τις χώρες γίνεται σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με την αγορά στην Ελλάδα.

 

Στη συνέχεια, τα χονδρεμπορικά δίκτυα προωθούν τα εν λόγω υποδεέστερα προϊόντα στην ελληνικά αγορά, παρουσιάζοντάς τα ως φθηνότερα συγκριτικά με τα ανταγωνιστικά αγαθά.

Βεβαίως, τα προϊόντα αυτά έχουν την ίδια γενική ονομασία αλλά δεν είναι τα ίδια ποιοτικώς.

 

Είναι προϊόντα προηγούμενης γενιάς και όχι τελευταίας τεχνολογίας, και έχουν κατασκευαστεί για χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, διότι είναι φθηνότερα και ανταποκρίνονται περισσότερο στην αγοραστική δύναμη των χωρών αυτών.

Penna Reporter Mamamia CityWoman