• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Βαρβιτσιώτης: «Η υποχρεωτική εισφορά των εφοπλιστών δεν αλλάζει το υπάρχον Συνταγματικό θεσμικό πλαίσιο»

12:16 - 25 Φεβ 2014 | Οικονομία
Αποφασισμένη είναι η κυβέρνηση να προχωρήσει στρην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ.
«Η αξιοποίηση των λιμανιών συμβαδίζει με το νέο μοντέλο παραγωγικό μοντέλο της χώρας, αφού μέσω αυτής θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και θα τονωθούν τα δημόσια έσοδα. Η απελευθέρωση των δυνατοτήτων των ελληνικών λιμανιών και η προσέλκυση επενδύσεων σε αυτά είναι για εμάς μεγάλη και κύρια προτεραιότητα με κύριο χαρακτηριστικό, τη διεθνή ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια» τόνισε ο μεταξύ άλλων ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης, μιλώντας στο 5ο Ετήσιο Ελληνικό Ναυτιλιακό Φόρουμ Capital Link
«Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα το οποίο και θέλω να υπογραμμίσω, αυτό του Πειραιά. Το μεγάλο λιμάνι της χώρας σήμερα έχει αλλάξει εικόνα, αποκτώντας μια δυναμική «μητροπολιτικού χαρακτήρα» για όλη τη Μεσόγειο.
Σε αυτή την κατεύθυνση είναι κρίσιμο να εγκριθεί ο Φιλικός Διακανονισμός ΟΛΠ – COSCO από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς η συμφωνία, περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις ύψους 230 εκατ. Ευρώ. Και, βέβαια, την Τετάρτη θα κατατεθεί προς έγκριση στη Βουλή η πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ που υπηρετεί τους παραπάνω στόχους» σημείωσε αναφερόμενος στην έναρξη της κοινοβουλευτικής διαδικασίας για την έγκριση της του σχεδίου προκήρυξης του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για πώληση του 67% του ΟΛΠ.
 
http://www.paraskhnio.gr/wp-content/uploads/2013/08/olp.gif
Παράλληλα ο κ. Βαρβιτσιώτης αναφέρθηκε και στο επίμαχο θέμα της υποχρεωτικής εισφοράς των εφοπλιστών.  «Ως Υπουργείο θέλουμε την Ενίσχυση του Εθνικού Νηολογίου. Σε κάθε ευκαιρία και με κάθε τρόπο ζητάμε την προσέλκυση περισσότερων πλοίων στην Ελληνική σημαία. Το ζητάμε γιατί αυξάνεται το εθνικό κεφάλαιο, η συμβολή της Ελληνικής Ναυτιλίας στην εθνική οικονομία και η διεθνής μας διαπραγματευτική θέση.
Συμφωνήσαμε με την Ελληνική Ναυτιλιακή Κοινότητα στη βάση ενός Συνυποσχετικού Συμφώνου Οικειοθελούς Προσφοράς προς το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο και επισφράγισε την επιθυμία της Ναυτιλιακής Κοινότητας να συνδράμει οικειοθελώς, με ορίζοντα τριετίας, στην εθνική προσπάθεια σταθεροποίησης της οικονομίας της χώρας» τόνισε και συμπλήρωσε:
«Η υποχρεωτική, πλέον, εισφορά για τα επόμενα χρόνια δεν αλλάζει και δεν επιθυμούμε να αλλάξει σε καμία περίπτωση το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο που προστατεύεται άλλωστε από Συνταγματικές διατάξεις, θεσμικό πλαίσιο το οποίο και κατέστησε ανταγωνιστική και πρωταθλήτρια την Ελληνική Ναυτιλία διεθνώς όλα αυτά τα χρόνια
Πιστεύουμε στον Έλληνα Ναυτικό γι΄ αυτό και αναβαθμίζουμε τη Ναυτική Εκπαίδευση. Το αυξημένο ενδιαφέρον των νέων στο ναυτικό επάγγελμα δημιουργεί πρόσθετη δυναμική για το άμεσο μέλλον. Η εξασφάλιση της άρτιας εκπαίδευσής τους, έτσι ώστε οι νέοι ναυτικοί να αποκτήσουν βαθειά γνώση των νέων τεχνολογιών, ιδιαίτερα αυτών που ενσωματώνονται στα νέο-κατασκευαζόμενα πλοία είναι ιδιαίτερα κρίσιμη.»
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman