ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Selling points οι ελληνικές πρεσβείες με έμφαση στις χώρες BRICS, τα Βαλκάνια, την Ινδονησία, τη Νιγηρία και την Τουρκία

01:01 - 20 Μαρ 2014 | Οικονομία
Το 2013, τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων ανταποκρίθηκαν σε 15.000 αιτήματα, όλων των ειδών, από ελληνικές εταιρείες, που ήθελαν να επεκταθούν σε κάποια ξένη αγορά σύμφωνα με το Γενικό Γραμματέα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών, Παναγιώτη Μίχαλο, που παρουσίασε στο Διεθνές Συνέδριο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων, τις προτεραιότητες της Οικονομικής Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών, με έμφαση στις νέες αγορές- στόχους.

Όπως σημείωσε, το 2014 τα αιτήματα προς τα Γραφεία ΟΕΥ αναμένεται να ξεπεράσουν τις 16.000. «Πρώτος στόχος μας είναι η αύξηση της εξαγωγικής και επενδυτικής μας παρουσίας στις χώρες BRICS και σε άλλες αναδυόμενες αγορές, εστιάζοντας στην Κίνα, την Ρωσία και μεσοπρόθεσμα στην Ινδία. Εντοπίζουμε, επίσης, ευκαιρίες στην Τουρκία, τα Βαλκάνια, ενώ μεσοπρόθεσμα στην Νιγηρία και την Ινδονησία», εξήγησε ο κ. Μίχαλος.

BRIC190314

Σύμφωνα με τον ίδιο, παράλληλος στόχος είναι και η διακράτηση των μεριδίων μας στις ώριμες αγορές, όπως η Γερμανία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ. «Οι οδηγίες μας προς τις Πρεσβείες είναι σαφείς. Το σύνολο των στελεχών μας πρέπει να προωθούν τα οικονομικά και επιχειρηματικά μας συμφέροντα στο εξωτερικό. Οι Πρεσβείες μας αποτελούν σημεία πώλησης, selling points, των επιχειρηματικών δυνατοτήτων της χώρας. Προσαρμόζουμε το δίκτυο των Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων. Καταργούμε 8 Γραφεία ΟΕΥ και δημιουργούμε ισάριθμα νέα σε χώρες προτεραιότητας σην Κένυα, την Νιγηρία, το Καζακστάν, το Κατάρ, το Κουβέιτ, την Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, το Γκουανγκζού της Κίνας και το Μεξικό», κατέληξε ο ίδιος.

 

Γ.Α.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.