• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Ενισχύθηκε ο τζίρος τον Ιανουάριο

13:42 - 30 Μαρ 2007 | Οικονομία
Αύξηση 10,2% σημείωσαν τον Ιανουάριο του 2006 οι λιανικές πωλήσεις, σε σύγκριση με αύξηση 1,0% τον ίδιο μήνα του 2006, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΣΥΕ) .

Η αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών, κατά 10,2% το μήνα Ιανουάριο 2007,σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιανουαρίου 2006, προήλθε από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 5,9%, και από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 13,9 %.

Επιπλέον, η ανωτέρω αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών, κατά 10,2%, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων:

1.Από τις αυξήσεις των δεικτών:

Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 5,7%

Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 7,9%

Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά0,3%

Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά18,5%

Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά26,9%

Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά8,8%

2.Από τις μειώσεις τωνδεικτών:

Των πολυκαταστημάτων, κατά 1,6%

Των πωλήσεων εκτός καταστημάτων, κατά 0,5%

Αύξηση 5,9% του όγκου λιανικών πωλήσεων

Αύξηση 5,9% σημείωσε τον Ιανουάριο του 2006 ο Δείκτης Όγκου, σε σύγκριση αύξηση 0,2% τον Ιανουάριο του 2006.

Η αύξηση του Δείκτη Όγκου, κατά 5,9% το μήνα Ιανουάριο 2007,σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιανουαρίου 2006, προήλθε από τη μείωση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 0,4 %, και από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά12,1 %.

Επιπλέον, η ανωτέρω αύξηση του Δείκτη Όγκου, κατά 5,9 %, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων:

1.Από τις αυξήσεις των δεικτών:

Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 0,4%

Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά1,4%

Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά14,7%

Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά27,7%

Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά8,8%

2.Από τις μειώσεις των δεικτών:

Των πολυκαταστημάτων, κατά 2,8%

Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά0,5%

 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman