Σύμφωνα με έρευνα της ContactPigeon, παρά τις μεγάλες προωθητικές ενέργειες των καταστημάτων ηλεκτρικών κι ηλεκτρονικών ειδών, η πιο δημοφιλής κατηγορία, τουλάχιστον από άποψη ηλεκτρονικών αγορών, ήταν αυτή της μόδας, αντιπροσωπεύοντας το 25% του συνόλου των online παραγγελιών.
Ακολούθησαν τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και μετά οι ηλεκτρονικές συσκευές με 21% και 20% των παραγγελιών αντίστοιχα.
Έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας έδειξε παράλληλα ότι οι Έλληνες καταναλωτές τη συγκεκριμένη ημέρα το 2018, ξόδεψαν από 50 έως 100 ευρώ.
Ειδικότερα, από την έρευνα προέκυψε ότι το 30% του δείγματος πραγματοποίησε αγορές κατά την ημέρα Black Friday (έναντι 24% το 2016). Από αυτούς, το 21% αγόρασε μόνο από τα εμπορικά καταστήματα, το 34% μόνο από το διαδίκτυο και το υπόλοιπο 45% αγόρασε προϊόντα από τα καταστήματα αλλά και από το διαδίκτυο. Και πλήρωσαν για τις αγορές τους κυρίως με χρεωστικές κάρτες (42%), με μετρητά (41%) αλλά και πιστωτικές κάρτες (25,4%).
Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα νέων τεχνολογιών, καλλυντικών, και ένδυση/υπόδησης ενώ οι καταναλωτές/τριες ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (31,3%) έως 50 ευρώ, ένα 28,4% ξόδεψε 51-100 ευρώ ενώ μόνο ένα 7,5% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 ευρώ. Όσον αφορά στο ποσοστό των εκπτώσεων, το 44% των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης του 30%-40% και το 33,5% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση από 50% και πάνω της αρχικής τιμής των προϊόντων.
Όσον αφορά τις μελλοντικές προθέσεις των καταναλωτών/τριών, το 48% δήλωσε δεν σκοπεύει να αγοράσει προϊόντα την επόμενη χρονιά που θα πραγματοποιηθεί η Black Friday στην Ελλάδα, το 36% δεν γνωρίζει ακόμα τι θα κάνει ενώ το 16% δήλωσε ότι σκοπεύει να προβεί σε αγορές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr