ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αυτοματοποιημένο σύστημα και τηλεφωνική γραμμή για τον εξωδικαστικό μηχανισμό

11:03 - 20 Οκτ 2019 | Οικονομία
Αυτοματοποιημένο σύστημα και τηλεφωνική γραμμή για τον εξωδικαστικό μηχανισμό
Νέο αυτοματοποιημένο σύστημα εξωδικαστικού μηχανισμού προωθεί ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος αποκάλυψε πως σκέφτεται και τη δημιουργία μίας τηλεφωνικής γραμμής παραπόνων για τις τράπεζες.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο υπουργός Ανάπτυξης είπε χαρακτηριστικά ότι «το νέο σύστημα του εξωδικαστικού δεν θα χρειάζεται κανένα χαρτί», ενώ δεν θα αφορά μόνο τα φυσικά, αλλά και τα νομικά πρόσωπα. «Ένας υπολογιστής θα βγάζει τα στοιχεία για την περιουσία, τα χρήματα, τα χρέη, το κούρεμα που χρειάζεται και τις δόσεις» εξήγησε.

Αναφερόμενος στο σύστημα ρύθμισης των δανείων, ο κ. Γεωργιάδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αύξηση της συμμετοχής και κάλεσε τους ενδιαφερόμενους να αδράξουν την ευκαιρία με μία απλοποιημένη και χωρίς κόστο διαδικασία. «Δεν χρειάζεται να πάει κανείς ούτε σε δικηγόρο ούτε σε λογιστή... όλες οι τράπεζες έχουν εξειδικευμένο υπάλληλο» είπε.

Τόνισε, ακόμα, πως σκέφτεται πολύ σοβαρά την «δημιουργία μίας τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για παράπονα και καταγγελίες πολιτών κατά των τραπεζών, που υπαχθεί στη γενική γραμματεία καταναλωτή», όπως εξήγησε.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.