ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πονοκέφαλος για υπηρεσίες και πολίτες ο «πληθωρισμός πλατφορμών»

13:30 - 09 Απρ 2020 | Οικονομία
Το έκτακτο της κατάστασης αποτελεί αναμφισβήτητα δικαιολογία για το ότι εμβαλωματικά προωθούνται λύσεις (Patches, που λένε και οι πληροφορικάριοι), ωστόσο ο «πληθωρισμός πλατφορμών» δημιουργεί ζητήματα εξυπηρέτησης αλλά και τεχνικές δυσκολίες.

Γνωστό είναι βέβαια ότι η διαλειτουργικότητα στο δημόσιο είναι «είδος εν ανεπαρκεία» εδώ και χρόνια κάτι που φαίνεται έντονα στην πανσπερμία πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών κτλ. Όμως ίσως θα ήταν πιο πρόσφορο να γίνει μια αρχή με την παρούσα συγκυρία, να ενοποιηθούν κάποια δεδομένα και να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, αλλά και να αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη ευκολία θέματα ασφάλειας δεδομένων π.χ. ταυτοπροσωπίες.

Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής οι πολίτες υποβάλουν αιτήσεις:

1. στην ΕΡΓΑΝΗ οι επιχειρήσεις έκλεισαν

2. στο supportemployees.yeka.gr

3. στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ και σε φόρμες τραπεζών οι εκδότες ακάλυπτων μεταχρονολογημένων επιταγών που έληγαν μέχρι σήμερα

4. στην πλατφόρμα myBusinessSupport όποια επιχείρηση χρειάζεται χρήματα από την «επιστρεπτέα προκαταβολή»

5. στο Taxisnet για πληρωμές στις υποχρεώσεις Μαρτίου με έκπτωση 25%

6. στον ΕΦΚΑ για πάγιες υποχρεώσεις

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 13:36 - 09 Απρ 2020
Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.