ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΓΓ Εμπορίου: Άψογη τήρηση των μέτρων στην εστίαση

11:20 - 26 Μαϊ 2020 | Οικονομία
ΓΓ Εμπορίου: Άψογη τήρηση των μέτρων στην εστίαση
Για “άψογη συμπεριφορά των επιχειρήσεων” τη χθεσινή πρώτη ημέρα της επανεκκίνησης των καταστημάτων εστίασης έκανε λόγο ο Πάνος Σταμπουλίδης, Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή και Εμπορίου, μιλώντας στον ρ/σ Θέμα.

Ο κ. Σταμπουλίδης συνεχάρη δημόσια τους επιχειρηματίες για τις αποστάσεις και τα μέτρα υγιεινής, καθώς “χθες ήταν μια μέρα πρωτόγνωρη και οι επιχειρηματίες τίμησαν τους κανόνες της πολιτείας”, δηλώνοντας στην ίδια κατεύθυνση ότι “μαζί θα το περάσουμε αυτό”. Μετά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν χθες σε όλη την επικράτεια, “στα καταστήματα εστίασης και καφέ και του κέντρου και όχι μόνο, διαπιστώθηκε ότι επιχειρήσεις τηρούσαν σε απόλυτο βαθμό τις αποστάσεις” υπογράμμισε ο κ. Σταμπουλίδης και απέδωσε στον καιρό την μειωμένη προσέλευσης στις επιχειρήσεις.

Αναφορικά με την επέκταση της λειτουργίας και των εσωτερικών χώρων, “υπάρχει ένας προγραμματισμός κεντρικός, δεν είναι πολιτική απόφαση ακούμε τους ειδικούς. Όταν δουν οι ειδικοί ότι αξιοποιούμε σωστά τον εξωτερικό χώρο”, θα γίνει το επόμενο βήμα περιέγραψε ο Γ.Γραμματέας Εμπορίου και γνωστοποίησε ότι περισσότερες από 4 κεντρικές αρχές πραγματοποιούν από χθες χιλιάδες ελέγχους στη χώρα. “Οι παραβάσεις επισείουν ποινές πιο αυστηρές του lockdown” προειδοποίησε μάλιστα ο κ. Σταμπουλίδης, δηλαδή 15 έως και 90 μέρες λουκέτου, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα μέτρα.


Παράλληλα, η οριζόντια συμμόρφωση των επιχειρηματιών της εστίασης με τους νέους κανόνες θα αποτελέσει και πιλότο για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, με τον κ. Σταμπουλίδη να χαρακτηρίσει το πρώτο χθεσινό κρας τεστ στην Αθήνα ως “πρόκριμα” για τα μικρά νησιά και τις τουριστικές περιοχές.

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου περιέγραψε ακόμη πως η μη διακοπή της τροφοδοσίας από τα σούπερ μάρκετ στην περίοδο της πανδημίας δεν ήταν αυτονόητη, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και πρόσθεσε πως το επιτυχημένο “μοντέλο κανόνων ασφαλείας από τα σούπερ μάρκετ το μεταφέραμε στην εστίαση”. Ο ίδιος συνέστησε τους καταναλωτές να κάνουν χρήση της ψηφιακής εφαρμογής e-katanalotis.gov.gr για να παρακολουθούν πως κυμαίνονται οι τιμές των προϊόντων της επιλογής τους.

“Θέλουμε να δώσουμε την πρόσβαση στους καταναλωτές πριν ξεκινήσουν από το σπίτι, να γνωρίζουν πόσο κοστίζουν τα προϊόντα στην ευρύτερη περιοχή”, κατέληξε.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.