Η αύξησηαυτή προήλθε από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 3,6%, και από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 7 %.
Επιπλέον, είναι αποτέλεσμα των αυξήσεων τωνδεικτών:
- Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 3,3%
- Των πολυκαταστημάτων, κατά 4,6%
- Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 5,0%
- Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά5,6%
- Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά7,0%
- Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά6,3%
- Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά6,0%
- Των πωλήσεων εκτός καταστημάτων, κατά 11,9%
Δείκτης Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο
Ο Δείκτης Όγκου του μηνός Ιουλίου 2007, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη τουΙουλίου 2006, παρουσίασε αύξηση κατά 2,1%, έναντι αυξήσεως 10,7% που είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2006 προς το 2005.
Η εν λόγω αύξηση προήλθε από τη μείωση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 0,8 %, και από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά4,7 %.
Επιπλέον, είναι αποτέλεσμα των αυξήσεων τωνδεικτών:
- Των πολυκαταστημάτων, κατά 2,7%
- Tωνκαταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά0,6%
- Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά4,5%
- Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά3,5%
- Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά5,5%
- Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά4,5%
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr