ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Φάκελος: «Ιδιωτικά Κολλέγια στην Ελλάδα» - BCA College

00:03 - 29 Αυγ 2013 | Πολιτική
Φάκελος: «Ιδιωτικά Κολλέγια στην Ελλάδα» - BCA College
Με τους μαθητές να βρίσκονται στο σημαντικότερο σταυροδρόμι της ζωής τους, καθώς η ανακοίνωση των βάσεων τους ανοίγει ή τους κλείνει το δρόμο προς τα ΑΕΙ-ΤΕΙ, το "R" ανοίγει τον φάκελο της ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διερευνώντας διεξόδους προς τους μελλοντικούς φοιτητές. Ο Δρ Σπύρος Κωστάκης, μιλάει στο "R" για τις σπουδές στα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και το BCA College.

Καθώς πλησιάζει η μεγάλη ημέρα των βάσεων στις Πανελλαδικές, οι υποψήφιοι αναζητούν τη σχολή, που πολλές φορές δεν υπάρχει στα μηχανογραφικά και θα τους οδηγήσει στην επόμενη φάση της ζωής τους. Στα ιδιωτικά πανεπιστήμια ωστόσο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν διέξοδο σε σπουδές υψηλών προδιαγραφών και εξασφάλιση εργασίας στην Ελλάδα της BCA College –Οικονομικό Κολλέγιο Αθηνών, Δρ. Σπύρος Κωστάκης:

Τα προβλήματα στα δημόσια ΑΕΙ-ΤΕΙ

"Τα δημόσια ιδρύματα υποχρηματοδοτούνται, τμήματα συγχωνεύονται, άλλα κλείνουν, αλλάζουν αντικείμενο σπουδών ή πόλη εγκατάστασης, αναστατώνοντας τη ζωή χιλιάδων οικογενειών των σπουδαστών τους. Χιλιάδες ώρες μαθημάτων χάνονται από καταλήψεις, απεργίες και άλλους λόγους. Πολλές φορές τα αντικείμενα σπουδών είναι είτε ξεπερασμένα είτε χωρίς καμία διέξοδο στην Αγορά εργασίας.

Σπουδές και διασύνδεση με την αγορά εργασίας στα ιδιωτικά κολλέγια

Την ίδια στιγμή τα ιδιωτικά κολλέγια, έχοντας διασύνδεση με πανεπιστήμια του εξωτερικού, παρέχουν σπουδές σε αντικείμενα με άμεση σύνδεση με την Αγορά εργασίας, λειτουργικές και καλοσυντηρημένες εγκαταστάσεις, βιβλιοθήκες που είναι ανοικτές και λειτουργούν, πρόσβαση σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες μέσω των συνεργαζόμενων πανεπιστημίων του εξωτερικού, καθηγητές που συνδυάζουν υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα με επαγγελματική εμπειρία σε ελληνικές ή ξένες επιχειρήσεις και οργανισμούς.

kostakis2Η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τους σπουδαστές, σε μικρά τμήματα, χωρίς χαμένες ώρες μαθημάτων, με ακαδημαϊκούς κανονισμούς ίδιους με τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια του εξωτερικού, που δεν επιτρέπουν τη συσσώρευση αιωνίων σπουδαστών. Αντίθετα, μέσα σε λογικό διάστημα 3 έως 4 ετών οι σπουδαστές πλήρους απασχόλησης είτε θα έχουν ολοκληρώσει ποιοτικές σπουδές είτε, πάλι, ο/η σπουδαστής/στρια θα βρίσκεται εκτός προγράμματος, επιλέγοντας να κάνει κάτι άλλο για το οποίο ίσως είναι καλύτερος/η, σταματώντας έτσι να επιβαρύνει οικονομικά την οικογένεια του/της.

Βασικό κριτήριο επιλογής η ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών

Θα μου πείτε, «είναι όλα τα ιδιωτικά κολλέγια έτσι;». Προφανώς όχι. Όπως υπάρχουν καλά και κακά πανεπιστήμια, έτσι υπάρχουν καλά και κακά κολλέγια. Το βασικό κριτήριο που θα ξεκαθαρίσει την Αγορά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι η ποιότητα των παρεχομένων σπουδών-υπηρεσιών σε όλα τα επίπεδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας: προγράμματα σπουδών, εγκαταστάσεις, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, υλικοτεχνική υποδομή, ακαδημαϊκά προσόντα και επαγγελματική εμπειρία των καθηγητών, ερευνητική δραστηριότητα και διασύνδεση με την Αγορά εργασίας. Έτσι, βοηθούσης και της οικονομικής κρίσης, θα πρέπει να περιμένουμε μείωση του αριθμού των ιδρυμάτων –ιδιωτικών και δημοσίων– επειδή κάποια δε θα καταφέρνουν να εκπληρώνουν τα παραπάνω κριτήρια.
Μεσοπρόθεσμα, θα παραμείνουν λιγότερα, μεγαλύτερα, καλύτερης ποιότητας πανεπιστήμια και κολλέγια, που θα έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των σπουδαστών και των οικογενειών τους".

bca1

Τελευταία τροποποίηση στις 15:44 - 11 Νοε 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.